Tasmanie

Oceania » Australia » Tasmania » Hobart
December 15th 2010
Published: December 15th 2010

Beste mensen, bij deze de blog van Tasmanie! Nadat we Melbourne wel gezien hadden, hebben we besloten om het vliegtuig naar Tasmanie te nemen. We hadden gekeken om een georganiseerde tour te nemen maar dit was erg duur en omdat we dit ook hadden gedaan in Alice Springs ( the rock tour ) dachten we dat we dit ook wel zelf zouden kunnen doen! Dinsdag ochtend 7 december om 7 uur zijn we vanaf Melbo... Read Full Entry

Photos are below

lekker pilske en sigaretsje
bicheno

sjieke foto
sights langs de weg

leuk die sights oet mestreech langs de weeg, haha!
Busted!!!

lekker joonk!
15th December 2010

wat n super foto's en wat is tasmanie sjoen! ech ruig allemaol en prachtige natuuur. en wat leuk tot geer gewoen in de oto hob geslaope. zuut d'r good oet en vollegens miech geneet geer ontzettend! bin zjeloes op uuch want veer zitte \alweer in de snie... ammezeert uuch en geneet devaan dikke poen XXX

Roy en pizza...
Hey royke! Wat 'n survivallen daar!wat 'n geluk bij 'n ongeluk dat je zo veel en bijna alleen maar pizza kunt krijgen haha.dat is es ff heel wat anders dan mokkend terug te komen van 'n gesloten pizzaria die t allerlekkerste zou moeten zijn in rhodos he hahaha! Dus betekent dat dat je dat ook hebt afgeleerd,mijlenver lopen voor 'n pizzaatje voor roy...beetje overdrijven mag wel he haha. Het klinkt weer allemaal erg avontuurlijk.mooie foto's weer.leuk dat je direct ziet waar je t over hebt! We hebben afgelopen weekend hugo's nieuwe creatie gekeken vd vakantie dvd.is weer erg leuk geworden!er ligt d'r ook eentje voor jou bij ons. Heel veel plezier gewenst in Sidney geniet ervan,weer een van vele mooie ones in a lifetime ervaringen! Fijne feestdagen en 'ne gooie roetsj! Poen vaan pascale.

15th December 2010

Hey geef ff een email adres dan kan ik kijken wat t probleem is.... Hej pik, Ik kan geen berichten lezen in je travel blog?? Wie is ut doa mit dich??
sea shepherd

daanke
iech waor weer zjeloes op uuch, jonges geer höb toch zeker de tied vaan uuch leve!!! sjoen feesdaog winse uuch Tom en Gerda
Mt field nt. park

weer heel mooi.
Hoi Roy . Dus weer een hele mooie blog die heel goed beschreven is alsof je het zelf mee beleeft . zou zeggen houden zo .geweldig knuffels XXX. Pap Mam.
16th December 2010

Mooi.
Hallo Roy, Met veel belangstelling lezen we steeds weer jou nieuwe berichten en kijken we naar de leuke foto's.Het ziet er allemaal heel mooi en avontuurlijk uit wat je aan het beleven bent,maar wij vragen ons af of je iets bent aangekomen en beginnen ons ongerust te maken of je het volgend jaar als je terug komt nog door het tourniqet (draaipoortje) van Sabic komt. Groetjes van jou collega's WvB'ers op Sabic.
16th December 2010

lachennnnn
amigo zeker weten dat dit de moeite waard was ,trouwens alle blogs zijn super, ik lach me altijd kapot zo leuk allemaal echt grappig hoe je het allemaal verteld,oh ik ben nu wel enorm benieuwd naar de volgende blog van Sydney,ik wens jullie heel veel plezier daar en feestze,en tot de next blog,cant wait xx
17th December 2010

Wat is ut toch hielemaol geweldig um eeders kier dien blog te leze!!! Krèg kippevel en daornao weer de slappe lach es iech aon ut leze bin!!!
21st December 2010

Hey jongens,Wow echt heel mooi,zal een hele speciale kerst worden,maak maar veel foto's als jullie gaan paardrijden,ben benieuwd,heel veel plezier samen en een fijne kerst alvast met een knallend 2011!!!!! Groetjes Deb.
22nd December 2010

super blogs
Hey Roy, Iech geneet eg mit volle teugen vaan dien blogs! Supersjeloes netuurluk! Kicku foto's lachu verslaagen :D Es dat pils zoe deur is, missjiens kin iech un treejke Schültenbraü euver loate vleege :D (Schültenbraü is noe hielemoal hip mit de bioscoop film vaan New Kids). En € 27,- veur un pekske shag, is dat ff kut....esse noe es mit die Aboriginals geis integrere wellicht kinne die dug get alternatiefs liere wat gewoen langs de weeg greuit :D Blijf doorgoon mit de top verslaagen en foto's. Bin benuijd wenie ger genoeg hub vaan waterval 100.001 en koalapandachimpanseetasmaansedevil nummer 4893544001 En dat de bois veur hun cent appels goon plukke of sjuip sjeere :-) Der maag oach get mie gepost weure euver ut nachleve beij de Aussies! Vuil plezeer mit unne 'werme' keers en 'vreug' nuijjoar! En groetjes oan breur! Ciao ammuseert uuch nog un 10 moand :p
23rd December 2010

kerstmis
Hoi, Roy en Paul. Veer de genete eedere kier weer vaan eur sjoen verslaagen en fotoos Veer winse uuch nog väöl plezeer, zoe wied vaan hoes. En de beste winse veur de koumende keersdaogen. Groeten vaan Fia en Nico.

Tot: 0.125s; Tpl: 0.014s; cc: 14; qc: 54; dbt: 0.0675s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb