Op ad Guldkysten med den "graa hund"

Oceania » Australia » Queensland » Gold Coast » Surfers Paradise
March 31st 2006
Published: March 31st 2006

Saa er der nyt fra syd for Stenbukkens Vendekreds. Vi har sagt farvel til kiwilandet og paabegyndt vores store rejse Down Under. Foerste stop var i Australiens stoerste by, Sydney. Fire millioner mennesker (plus det loese) har valgt at stuve sig sammen her. Et valg der dog sagtens kan forstaas. Tager man et hurtigt view ud over byen vil man se et vaeld af storslaaede bygningsvaerker. Centrum er p... Read Full Entry

Photos are below

31st March 2006

Hej med jer Vil lige sige tak for nye spændende rejsebeskrivelser. Vi blir nødt til at opleve stederne inden plejehjemmet kalder. Fine billeder - der er et par perler imellem. Gæt selv. - Hvad skal Mads med stativ? Er det efter pub crawls? Eller...Ha det fortsat godt. Mange hilsener From home
2nd April 2006

Jeres beskrivelser af landet down under faar virkelig rejselysten til at presse sig frem. Og sikke nogle surf-billeder.! Intet at sige til at I nyder det. Her titter foraaret saa smaat frem. Erantis og vitergaekker er helt sikre. Naar solen kommer er den faktisk lidt varm, men vi maa indroemme at den lune vind lader vente paa sig. Fortsat god rejse. John og Hanne
5th April 2006

adds
Hej igen Nu kan I snart starte nedtællingen til hjemrejsen...nu havde vi lige vænnet os til stilheden, men det er dejligt, at vi kan bruge Ands computer, når alle andre går i selvsving. Nå, men fedt at høre godt nyt fra jer - det glæder os, at I har haft et godt møde med Trish og Per (ikke at forveksle med Lis og Per). Vejrmæssigt skal vi da lige ha lidt mere sne og slud. Spændende om I kan se snerester, når I ankommer til DK. Det slår jo lige en gammel ølentusiast med hyppig gang til Nettos hylder - hvor bliver Foster´s af? Er det ikke et besøg værd? Godt de ikke producerer vand. Hvad skulle det så kaldes? Spøg til side og STOR hilsen herfar (ikke ordblind)

Tot: 0.096s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 46; dbt: 0.0446s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb