Fra Melbourne til Sydney - de sidste oplevelser i Australien

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney
April 10th 2013
Published: April 14th 2013

Vejrguderne var ikke helt med os, men det kunne have været meget værre. Ca. 20 grader, overskyet en stor del af tiden,og en enkelt byge en gang imellem. Det lignede til forveksling dansk sommer.... Efterhånden som vi nærmede os Sydney blev det bedre og bedre vejr og badeturene dermed hyppige og hyppigere. Dejligt at de famøse boogie boards blev brugt! Det var en utrolig smuk kyst hele vejen. Den ene fantastiske kilometer lange sandstrand efter den anden.... Her er altid god plads, når man tager til stranden.

Selvom vi efterhånden har set mange kænguruer, er interessen fortsat intakt. Vi boede bl.a. Et sted, hvor der var en masse kænguruer, som vi kunne komme helt tæt på. Og om aftenen, da vi var kommet i seng, kom een hen og "bankede" på vores mobilhome.

De sidste dage dage i Australien blev brugt i Sydney, hvor den stod på Operahuset, bådtur, legepladser i.lign. Og den sidste aften indtog vi middagen i deres Skytower. Flot udsigt men oplevelsen var ikke den samme som i Auckland - her var ikke glas i gulvet og maden var desværre ganske ordinær. Nu er det farvel til fantastiske Australien og goddag til
nye oplevelser og forhåbentligt også afslapning i Filippinerne.

Tot: 0.084s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 52; dbt: 0.052s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb