„...ako som stretla kenguru a hada“


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Sydney
February 2nd 2011
Published: February 2nd 2011
Edit Blog Post

Dnesny den bol v Sydney horuci. Napriek tomu som sa rozhodla, ze idem vypatrat, kde ziju moji australski kamosi klokan s koalou. Velmi jednoduche – Sydney Wildlife World. Nech sa paci, vstupte. Na privitanie obrovsky sklenik alebo skor zahrada s motylmi. Hned vedla male korytnacky v spoluziti s mladymi krokodilmi. Idem dalej a vstupujem do raja pavukov, skorpionov, kobyliek, mravcov, vciel...Vidim najnebezpecnejsieho pavuka Australie, meno odo mna nechcite, nepamatam si ho. Je hnusny, vacsina z nich su take. Velke, cierne, chlpate, nohate, tucne pavuky. A tak pokracujem v ceste a kam som to prisla??? Moji „kamosi“ – plazy, hady. Fuuuuj, kazdu chvilu cakam, z ktoreho kuta aky had vylezie. Neznasam hady, mam z nich fobiu. Strkace, pytony male, velke, jastery, varany, chameleony. Blizim sa asi k odbornicke v oblasti plazov, ocividne sa tomu rozumie, lebo turistom velmi horlivo cosi vysvetluje. Nezaujima ma to, ved aj nema preco. Veselo si fotim chameleona, jastera a stale mi nedochadza, preco tak naruzivo konverzuju. Az do chvile, kedy sa narovnam, zdvihnem hlavu a je mi to jasne. Asi tak pol metra odo mna je had. Omotany slecne okolo hlavy. Otrasny slizky hnedy had. Stojim tam nehybne 5 minut. A potom nasleduje ten okamih. Chytam hada, resp. hladkam hada. Ja hladkam hada!!! Fuj. Zistujem, ze had vobec nie je slizky, ale ma take jemne supinky. Ok, stacilo. Zazitok zase raz na cely zivot a uz viac nemusim. Rychlo prec...
Napis KOALY. Jeeeej, konecne. Su nadherne, krasne. Male sive lenive koaly. Omotane a pokrutene na stromoch akurat skoro vsetky spali, urcite boli tiez zmorene zo slnka. A tak si ich len fotim a idem dalej. Cestou stretam velkeho krokodila, prisiel az tesne ku mne, ale nebol hladny. Takze mozem skumat dalsie zvieratka. Sledujem mysy, cosi cierne bodkovane, netopiere. Dalsie typicke australske zviera – wombat. Mala tucna chlpata hneda gula. Tiez chrapal 😊 Hrozne, akurat vsetky zvierata spali. Konecne som dorazila ku kenguram. Waaaw, tie su krasne. Som uplne blizko nich. Lezia v tieni a podrimkavaju. A daju sa krasne odfotit. Tak nech sa paci, pozrite si fotecky.



Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement



Tot: 0.057s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 46; dbt: 0.027s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb