saa er jeg lige straks flyttet


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Sydney
September 11th 2005
Published: September 11th 2005
Edit Blog Post

hej alle sammen

lige nu sidder jeg faktisk og er helt hjem loes, jeg sidder paa travellexpress med alle mine ting. jeg er chekket ud fra wake up hostel og glaeder mig til at komme vidre til manly. det er langt billigere der og jeg tror det bliver skoent fordi det er en mindre by og det er taet ved havet og stranden.

der er sket saa meget siden sidst, jeg brugte dagen i gaar paa at tulre rundt paa darling harbour. der er saa fint og hyggeligt. saa paa mennesker og saa paa et gade sjov med en mand der shonglerede (jeg ved ikke hvordan det staves) med knive og lavede sjov med folk der gik forbi, han var paen sjov.

men det var da lidt trist at vaere alene igen, nu anna var taget afsted. men jeg laere nok hurtigt nogle nye at kende naar jeg kommer til manly. har aftalt at moedes med anna igen, naar hun kommer tilbage til sydney. men nu maa vi jo se om jeg er i byen til den tid, you never know.

i maa hygge jer, haaber alle har det godt.
jeg har vist ikke faaet sagt tak, for jeres beskeder, saa tak.

knus Maria


Advertisement



Tot: 0.063s; Tpl: 0.008s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0421s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb