halloejsa


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Sydney
September 13th 2005
Published: September 13th 2005
Edit Blog Post

hejsa

ja nu bor jeg saa paa anden dagen i manly. jeg har betalt for hele ugen. det var det billigste. jeg laver ikke saa meget. der er ikke saa meget af lave, og jeg har besluttet at jeg ikke vil finde et arbejde her, for jeg vil meget snart videre syd paa og se noget af alt det jeg kom her for at se. bl melbourne, tasmania og kangeroo island. og saa skal jeg jo tilbage til februar hvor Lasse, Ruth, Lotte og Ditlev kommer her. jeg vil ogsaa gerne naa at se noget af new zealand, saa jeg foeler jeg har lidt travlt, jeg maa snart til at laere at slappe lidt af. jeg vil smutte igen min tid er ved at vaere op.

mvh Maria

Advertisement



Tot: 0.035s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0177s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb