beklager


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Sydney
September 10th 2005
Published: September 10th 2005
Edit Blog Post

hejsa folkens
jeg havde glemt at ud give min meddelse, jeg skev sidst. men nu er den saa udgivet og jeg skal proeve at huske det fremover. der er goet nogle dag siden sidst, men der ikke sket saa meget, andet end at mig og anna har gaaet nogle lange ture rundt i byen. igaar var vi nede paa havnen og se operahuset fra en anden vinkel. ogsaa var vi inde paa travellexpress og laane internet. og jeg troede han kunne hjaelpe mig med at finde et job og et sted og bo men nej han gav mig bare nogle links til nogle jobsoegningssider, og det kunne jeg da godt selv finde. soe jeg blev lidt fortvilet, men jeg er ok nu. har ikke fundet noget at bo i og jeg hellere ikke fundet et job, men det skal jeg naa. jeg har jo ikke noget at naa.

naar men idag har vi vaeret paa darling harbour, meget flot sted. jeg kan desvaere ikke saette billeder ind endnu fordi der ikke er usb porte paa de her pcerer paa hostelet. naar men efter det tog vi ud til mainly, som kraevede 2 sejle ture. foeste tur hen til den havn vi var paa dagen foer og saa en anden vidre. mainly ligger en halv time med baad fra sydney. og er et hyggeligt lille sted ned til stranden. saa vi gik en paen lang tur langs kysten og ned igennem, en nationnal park. ganske hyggeligt men jeg har paent undt i foedderne nu. derefter gik vi hen og fik noget at spise, efter det foer vi skulle tilbage for det var ved at blive moerkt, (det bliver allerede moekt ved 6 7 tiden) gik vi en lille tur i byen. vi stod med kort fordi jeg gerne ville finde et specielt hostel og straks kom der en mand og spurgte om vi ikke kunne finde vej og om han ikke lige skulle hjaelpe os. ogsaa viste han os lige en smut vej. meget flink.

jeg overvejer at flytte til mainly, for jeg er ved at vaere trat af det her alt for store storby.
nu er det faktisk min sidste dag paa det her hostel i morgen, egentligt skulle jeg vaere ude herfra kl 10 morgen. men jeg besluttet at tage en dag mere. anna skal ogsaa vidre i morgen, hun skal ud paa noget frivilligt arbejde i 3 uger. men efter det kommer hun tilbage til sydney, hun har en kusine der bor i byen, saa hun skal bo hos hende.

naar jeg vil loebe igen.

mange hilsner fra Maria


Advertisement



Tot: 0.109s; Tpl: 0.023s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0661s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb