Perilla Sydneyssa!!

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Kings Cross
January 6th 2007
Published: January 6th 2007

Taalla ollaan! Matkan moninaisista vaikeuksista huolimatta... Lontoon Heathrowssa juostiin kun hullut ehtiaksemme jatkolennolle ajoissa. Kahden tunnin vaihtoaika ei ollut tarpeeksi, silla ensimmainen lentomme oli puoli tuntia aikataulusta myohassa ja turvajonot Lontoon kentalla hirmuiset. Hiesta markina ehdimme kuitenkin ajoissa. Olimme kuitenkin menettaneet ennakkoon varaamamme paikat ja jouduimme istumaan eri puolille konetta. Matka meni kuitenkin suht hyvin nukkuen univelkoja pois. Ruoka Quantasilla oli loistavaa! Parasta lentokone sapuskaa ikina!!

No vaikeutemme eivat kuitenkaan paattyneet siihen, vaan Sydneyn lentokentalle saavuttuamme huomasimme etta Niinan laukku oli tullut perille, mutta minun ei. Sita selvittelimme sitten lantoyhtion kanssa ja sain sielta 100 aud (60eur)ensihataan. Se ei ole paljon, silla laukun saaminen kestaa kuulemma 3-5 paivaa. Toivottavasti se kuitenkin tulee, silla siella oli koko vuoden reissun kamat. Nyt olen saanut lainata Niinan vaatteita ja puhdistusaineita ym.

Taman jalkeen soitin lentokentan hostellipuhelimesta Original Backpackersiin, jotta he hakisivat meidat lentokentalta kuten oli sovittu. Siella mies sanoi etta ottakaa Annies bussi , niin he maksavat rahat takaisin kuittia vastaan...varmistin viela etta:"Ai Annies bussi?" johon mies vastasi myontavasti. No menimme sitten etsimaan kyseista bussia, eika sita tietenkaan loytynyt. Semmoista ei nimittain ole olemassa. Lopulta eras bussikuski sanoi etta se mies oli varmaan sanonyt "Any Bus" no niinhan se oli....se siita aussiaksentin ymmartamisesta siis...vaatii treenausta. Taalla on aivan ihana ilma ja nyt lahdemme Niinan kanssa shoppailemaan valttamattomyyksia vakuutusyhtion piikkiin ja sen jalkeen Bondi biitsille 😊 Ei voi olla myrtsina vastoinkaymisista huolimatta silla taalla on niin ihanaa!!

6th January 2007

No mut tollasta sattuu. Aika hauska toi Annies bus juttu. Sitä aussiaksenttia voi olla välillä vähän hankala ymmärtää. Onneks pääsitte kuitenkin turvallisesti perille vastoinkäymisistä huolimatta. Joo ei Austraaliassa voi olla myrtsinä ja saat sentään ostaa joka päivä vakuutusyhtiön piikkiin kamaa. Pitäkää hauskaa biitsillä!!

Heissan!
Harmi että matkatavarat jäi, mut toisaalta saa shoppailla muiden kustannuksella. Meette varmaan bilettää Niinan kans tänään! Pitäkää hauskaa! Me vietettiin tänään loppiaista ja syötiin viel laatikoita, joulu on kohta virallisesti ohi. Joulukuusikin lähtee pian :-( *snif*. Toisaalta nyt joka päivä on lähempänä kesää! :-) *haleja*
6th January 2007

moi
Ihan kuulla, että olet päässyt turvallisesti perille saakka, vaikkakin kommelluksien kautta! toivottavasti laukkukin seuraa kohta perässä. katsotaan josko mulla olisi ensi kerralla jotain uuttakin kerrottavaa...:)
10th January 2007

hei vaan:)
Ihana kuulla et kummiski kaikista kommelluksista huolimatta ootte siellä perillä. Toivottavasti sun laukku on jo löytänyt perille ja toivottavasti ei oo ehtiny tulla mitään uusia vaikeuksia. Siulle se kyllä aina sattuu ja tapahtuu :) Nautihan olostasi siellä. Halauksia miljoona :)

Tot: 0.058s; Tpl: 0.017s; cc: 12; qc: 28; dbt: 0.0227s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb