Matkakuumetta!

Finland's flag
Europe » Finland » Uusimaa » Helsinki
September 14th 2006
Published: September 14th 2006

Laitan siis tämän matkapäiväkirjani aluilleen jo näin hyvissä ajoin; kuvastaa hyvin kuinka odottavalla mielellä täällä ollaan. Lentoliput ja Working Holiday viisumi on jo hommattu ja kaikenlaista informaatiota keräilty. Erityisesti pelottavista aussihämiksistä oon lukenu monen webbisivun verran. HUI! Pelottaa jo ajatella ensikohtaamista Huntsman hämiksen kanssa vaikkei se vaarallinen olekkaan, hiukan araknofobinen kun olen. Siitä pikkuannan pelottomuudesta jolla pitelin hämähäkkiä sormenpäässä ja ihailin isän kanssa kuinka se kauniisti kimalteli eri väreissä ei ole tietoakaan. Tosin onhan noi Australian hämähäkit hiukan eri kokoluokkaakin täkäläisiin pikku ristilukkeihin ym. verrattuna kuten seuraavasta linkistä voitte myös todeta:
Ei ole tuo hämissivujen tutkailu saanut matkaintoa kuitenkaan laantumaan ja näitten ihmisten matkapäiväkirjojen luku lisää vaan innostusta. On täällä kyllä uskaliasta porukkaa. Moni on lähtenyt maailmaalle yksinään ja kokenut vaikka minkälaisia seikkailuja. Tsekatkaa mm. Tuan:
tai Mona Neuvosen http://www.travelblog.org/Bloggers/mona-neuvonen/
päiväkirjat. Alan itsekkin lämpenemään tulle yksin matkustamiselle. Varmasti tutustuu helposti ihmisiin 😊

2nd October 2006

Moi!
Kiitos paljon viestistäsi - sori että vastaus vaan kesti näin kauan! Sulla on siis edessä oma matka Austraaliaan ja Aasiaan!! Ihanaa! Sä kysyit rahasta...ainahan sitä tarvitaan, mutta määrä riippu susta. Austraalia voi olla kallis maa matkustamisen kannalta, mutta sieltä löytyy aika helposti töitä 'backpacker'eille. Mä olis töissä tarjoilijana Melbourneissa, ja voin antaa heidän numeron jos kiinnostaa! Ja jos keksit lisää kysyttävää...kysy pois! mun maili osoite on mona.neuvonen@gmail.com . Kirjota vaan millon vaan - lupaan vastata nopeammin ;) T.Mona
19th December 2006

Moikka! Näköjään muitakin matkalle lähtijöitä :) Itse lähdössä huomenna yli vuoden reissulle, eka Englantiin -> Vietnamiin ja helmikuussa Australiaan! Ja joo, kohtaaminen Huntsmanin kanssa kans pelottaa erittäin kovasti nimim. Aragnofobia

Tot: 0.048s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 29; dbt: 0.0304s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb