seikkailua

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Bondi Beach
March 11th 2006
Published: March 11th 2006

kartta meidän retkestäkartta meidän retkestäkartta meidän retkestä

eli Bondi Junctionilta lähdettiin ja päädyttiin Clovellylle Bronten sijasta ja sieltä sitten Bondin kautta takaisin... :D
ja taas aikasin ylös... vaikkei edes paistanu aurinko tai mitään.. on se niin ärsyttävää, ku ei vapaa aamuina osaa nukkua!
Tänään oli onneks toi aurinko pilvessä, koska päätettiin lähtee tekeen sellanen Bondi beachin kävelyreissu jota ne meille töissä suositteltiin, että on aika komiat maisemat. Mä en oo aikasemmin Bondilla käynny eli nyt tehtiin jotain mullekin ihan uutta!
Noh me reippaina tyttöinä otettiin vettä mukaan ja junalla Bondi Junctionille (rantaan asti ei pääse junalla). Siitä ois sit kyllä menny busseja Bondi beachille, mutta katottiin kartasta, että tosta juna-asemalta ei oo hirveesti matkaa Bronte Beachille jonne se kävelyreitti loppuu. Siinä kartassa siis ei oo tien nimiä eikä mitään eli lähettiin vaan suunnistaan vettä kohti. Noh kyllähän me lopulta löydettiin sinne veden ääreen ja kun ruvettiin kattoon, niin oltiin vedette muutamalla kilometrillä etelään suunnitelmasta. Noh, siellähän meni kans sellanen rantapolku, jota pitkin käveltiin Bronte Beachille. No siellä oli pakko ostaa sit jätskit, että jaksais kävellä loppuun asti. Bondille kun oli päästävä! Noh ne maisemat oli kyllä aivan mahtavia! ei sitä voi kieltää! ja kyllä se reissu oli kannattava! Bondille kun päästiin oli molemmat jo nälkä kuoleman partaalla. Sorruttiin siis ekaa kertaa syömään roskaruokaa eli Hungri Jacksilta hamppari ateriat. Mussuteltiin ne onnellisina vaikka lokit kovasti yritti saada osansa meidän aterioista. Me ei kuitenkaan oltu niiden kavereita. Ja sit vaan hengailtiin rannalla. Nyt ollaan käyty Bondilla! Siel kuvataan jotain aussilaista saippua sarjaa..
Ja ku ei oltu vielä kävelty yhtään, niin päätettiin viel kävellä sinne Bondi Junctionille. Siis bussejahan ois menny. Taas vaan lähettiin suunnistaan. sisämaa tällä kertaa kohteena eikä me edes kävelty harhaan yhtään. Nimittäin mennessä tais tulla tehtyä pari ylimäärästä mutkaa. Kilometrejä kerty valehtelematta toistakymmentä ja oltiin todella onnellisia, että se aurinko ei paistanu. Vettäki meni litra niin että hujahti.
Kotona oltiin niin onnellisia suihkuun pääsystä! sit vaan lorvimista ja odotellaan, että kello ois kymmenen ja sais mennä nukkumaan..
nähtiin me tänään palomiehiäkin! ja komeita hengenpelastajia... 😉

Tot: 0.167s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 46; dbt: 0.1429s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb