vapaa päivä!

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney
March 10th 2006
Published: March 10th 2006

on se niin ihmeellistä, että kun on vapaa päivä, niin siltikään ei pysty nukkumaan pitkään... jos ei hullut naapurit riehu, niin varmasti aurinko paistaa suoraan naamalle.. ja sitä kun on niin sairaan laiska, niin ei jaksa ruveta tappeleen noiden verhojen kanssa.
Piti sit aamusta vähän pyykätä. Ollaan aika sairaan hyviä käyttään tota pyykkikonetta! 😊 ja sit lähettiin ostoksille (opintotuki on kohta menny..). Pyddy's market sai taas hieman lisää rahaa. Tuliaiset melken jo ostettu. Ei oo enää paljoo ostamatta.. loput rahat voiki sit käytää matkusteluun loppuaikana. tai no ehkä pitää viel jotain kuitenki ostella.. 😉
Postista käytiin ostaan laatikot, et saadaan lähettää jo ensimmäiset paketit kotiin. Menee kyl ens viikolle toi lähetys, ku eihän se posti oo sillon auki, ku meille sopis. mut paketin pitäs olla samaan aikaan perillä ku meki, ku lähettää sen meripostina.
Iltapäivä vaan hengailtiin.. ja illalla leffoja Disney kanavalta... heh heh! normi päivä! ei aina uskos et on perjantai...

ja jotain pitää tietenki uhotaa kirjottaa eli lisätään jälkikäteen..
juna-asemalla ku ooteltiin junaa, niin toiseen suuntaan menevästä junasta pari poikaa vilkutteli meille.. paljon sitä saa aikaan lyhyellä hameella.. 😉
ja sit cityssä oltiin lähdössä kotiin päin,niin asemalla jaettiin ilmasia cokis tölkkejä (jotain uutta sorttia). Ensin yks poika toi meille yhdet ja parin metrin päässä toinen poika anto toisen tölkin. Tultiin siihen tulokseen, et mä joko näytin tosi janoselta tai sit se oli mun valkonen toppi ja minihame.. siinä sitä sit on pähkäilemistä, että mistä se oikeesti johtu.. :P

Tot: 0.136s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 45; dbt: 0.1055s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb