Mors dag uden mor.

North America » United States » Oregon » Portland
May 19th 2010
Published: May 20th 2010

Okay til at starte med vil jeg bare lige fortælle hvor underligt det var at holde mors dag uden min dejlige mor hjemme i Danmark.. Du skal bare vide at jeg elsker dig meget højt mor!! ..
Men okay.. Havde jo så muligheden for at opleve hvad amerikanerne gør mors dag. Vi startede dagen ud med en familie morgenmad. Belgiske vafler med friske jordbær og flødeskum, + æg og bacon.. Ja, det lyder jo som en lidt spøjs sammensætning, men lækkert er det i hvert fald! MUMS :P .. hele formiddagen hyggede vi bare, med afslapning på sofaen.. Omkring middag kom Debi.. en af Jan’s bedste veninder. Vi kørte så alle til Forest park forest. Hehe .. Der gik vi en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tur.. tilbagelage 6 miles i skoven.. puha.. Det var helt fantastisk godt vejr.. solen skinnede og blå skyfri himmel. Det var rigtig hyggeligt bare at være sammen som en familie og nyde det gode vejr. Vi så mange flotte blomster i skoven, og vi tog en hel masse billeder.. Selv hundene Pugsly og Prudence nød den lange gåtur.
Da vi kom hjem spiste vi os en snack og slappede så ellers bare af.. omkring kl.17:30 tog vi downtown hvor vi skulle ud til middag.. Vi spiste på Portland City Grill, hvilket er en meget fin restaurant inde i Big Pink.. Big Pink er den højeste bygning i Portland. Vi havde udsigt over hele downtown og hele vejen mod nord, hvor vi i baggrunden kunne skimte Mt. Hood. Det var en hel fantastisk restaurant med super lækker mad. Jeg fik vild laks fra Columbia river, kartofler og bagte grønsager. De andre fik alle sammen en god gammeldags bøf med forskellige slags kartofler og grønsager. Det var en vildt hyggelig aften. Da vi kom hjem så vi alle sammen en film.. og så var den dag ellers gået.
Det var en rigtig god dag, og jeg havde jo så muligheden for at takke min værtsmor Jan, for at være så dejlig som hun jo er. Gav hende to biografbilletter i gave.

Tur i skovenTur i skoven
Tur i skoven

Kæmpe fed skovsnegl!

Tot: 0.08s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 52; dbt: 0.0425s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb