Første og sidste gang jeg sætter mine ben på McDonalds.


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Oregon » Portland
May 14th 2010
Published: May 14th 2010
Edit Blog Post

Som titlen jo lyder. Ja var i går for første gang på McDonalds siden jeg rejse hertil. Dog var jeg der ikke for at spise burger, pomfritter eller andet af deres knap så godt smagende mad. Nææ.... De har nu i godt en måned reklameret med at de er begyndt at sælge Mocha Frappechino's. Præcia ligesom Starbucks.
Jeg tænkte hmm.... Mon det er værd at smage. Anyway... Jeg tog muligheden og vandrede fra skolen og til McDonalds. Fra 50meters afstand kunne man lugte den klamme stank af friture.. Allerede at tegn på at det nok ikke var det hele værd. Indenfor stank der endnu værre af friture og der var fyldt med alle mulige underlige skumle mennesker. Anyway.. Bestilte min Iced Mocha frappechino..
Ventede og ventede og endelig efter 5minutter fik jeg den så. Den så nu egentlig meget god ud, men da jeg smagte på den var det slet ikke i nærheden af hvad jeg havde forventet. Det var som at drikke knuste isterninger med sukker. Det smagte på ingen måde af mocha.. Ja, skuffende i den grad, men okay det er jo McDonalds. Så for nu af sætter jeg aldrig nogensinde i mit liv mere på McDonalds.

Skal lige tilføjes at dem i Danmark altså er meget renere. Men stadigvæk.. Never ever again!!


Advertisement



14th May 2010

..
bare vent... jeg skal nok få dig på mcD !!!!! xD

Tot: 0.109s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 57; dbt: 0.0509s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb