SigneIskau's Guestbook

14th May 2010

bare vent... jeg skal nok få dig på mcD !!!!! xD
25th March 2010

hey
Sorry but i don't understand your blog :) Hope everything is fine.. :D HAve a good sprin break.. i am excited for our first U. S History and English and I.P. classes together :D:D--> boring as hell but fun! see u
22nd March 2010

!
signe det lyder jo alt for fedt, jeg ville ønske jeg havde været så sej lige at rejse et år!. kan godt lide detaljen med Realskolen! :D.. u go! ..
26th October 2009

Gimme a S, gimme an I, ... , gimme a Y: Signe loves Vicky!
26th October 2009

Hmmm.. Wer ist diese Schönheit im weißen Shirt und kurzer Jeans??
26th October 2009

Ich liebe deine Gastschwester, und sie liebt mich!! Soooooo süüüüüüüüüüüüß!! Hihihi. Habe sogar die Hälfte von allem, was hier steht verstanden! Geil oder?
22nd September 2009

..HEYA
I MISS YOU !!!!
From Blog: Weekend :D
15th September 2009

Tillykke Med Fødselsdagen
Godmorgen Signe I dag er det Signes fødselsdag. Hurra Hurra Hurra. Vi ønsker dig stort tillykke med fødselsdagen, håber du får en dejlig dag. Vi er på vej hjem fra stockholm. Vi ringer når det aften i Portland. Mange fødselsdagshilsner og knus fra Far, Mor og Martin.
15th September 2009

Käre Signe. Godmorgen. I dag er det Signes födselsdag, Hurra Hurra Hurra. endnu engang var det dejligt at höre at du oplever en masse ting. Og et stort tillykke med de 16 år i dag! Hurra, hurra, hurra, hurra !!!!!!!!!!!! Vi rejser hjem fra Stockholm nu. Vi ringer når det bliver aften for dig. Stort födselsdagsknus og kärlige hilsner Far og Mor.
4th September 2009

Altid!! ... Det ved du jo Granku'Lau.... Ej, den virker ikke!! ... men det ved du basse!! :D
3rd September 2009

Hej Signe
Hej Signe Hvor er det bare super dejligt at høre at du får oplevet noget, og det lyder som om du allerede er faldet godt til :-) Glæder os allerede til at læse næste indlæg. Vi sender en mail her senere på måneden. Kærlig hilsen Lotte og Palle
2nd September 2009

WHOOP WHOOP!!
Det lyder virkelig spændende min dejlige grankuSigne!! Dit værelse ser niice ud! Husk nu at score nogle mcDonnalds fyre ;) xXx
29th August 2009

FEDT :D
ohj, hvor er der bare mega flot! det er det helt perfekte sted du er kommet hen, selvom vi savner dig herhjemme :D
28th August 2009

Hilsen fra Far og Mor.
Hej Signe. Det ser superspændende ud! Her er alt vel. Vi tales ved. KH fra Far og Mor.

Tot: 0.1s; Tpl: 0.006s; cc: 6; qc: 42; dbt: 0.0639s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb