Softball team Bonding


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Oregon » Portland
April 18th 2010
Published: April 18th 2010
Edit Blog Post

Lige en lille update på hvad jeg har lavet i weekenden..

var igår lørdag til team bonding eller som vi kalder det på dansk ryste sammen tur med mit softball hold.
Vi var på Red Robin og spise.. Vi hyggede os rigtig meget og lavede alt muligt gejl... Vi er igang med at begynde at planlægge en fondraiser til kræft ramte børn.. Vi har tænkt os at bruge en hel weekend på at bage kager i tusindvis.. (okay måske lidt overdrevent men deromkring) og så sælge dem og eventuelt og lave en bilvask. det skal i hvert fald nok blive godt. Anyway.. allerede nu bare efter en måned er vores hold godt tømret sammen, og vi hygger os bare altid.. efter en rigtig lorte dag (undskyld sproget) i skole kan jeg bare ikke vente med at komme til træning fordi jeg ved at vi kommer til at hygge os. Vi skal til på mandag være secret sister for hinanden.. det er samme koncept som nissevenner. Bortset fra at vi skal lave et skilt og hænge det op på deres locker mandag med opmundring for dagens kamp mod Grant og så købe en lille gave at give til dem til kampen.. De skal så ud fra skiltet gætte hvem der var secret sister for dem :D .. Jeg skal være for Mary a.k.a BOOTY!! haha xD .. det var en vildt hyggelig dag..

I dag har jeg ikke lavet det store.. Har skrevet blog og sorteret billeder og lavet en smule lektier og så snakket med en hel masse hjemme fra Kirke Hyllinge og Holbæk..
Er efterhånden begyndt at glæde mig til at komme hjem. er begyndt at overveje hvad jeg skal have og spise den dag jeg kommer hjem. Så mor du kan godt begynde at kokkerere i køkkenet, for listen er lang!! haha


Additional photos below
Photos: 7, Displayed: 7


Advertisement

team bondingteam bonding
team bonding

Mary med skiltet


Tot: 0.085s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 51; dbt: 0.0505s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb