en travel weekend :D

North America » United States » Oregon » Portland
November 18th 2009
Published: November 18th 2009

This content requires Flash
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: Bandet spiller kampsangen 23 secs
Spirit AssemblySpirit AssemblySpirit Assembly

fodbolddrengene flotte let på tå performance!! :D
Så er endnu endnu endnu en uge gået.. manner som tiden dog bare går hurtigt.
Som sædvanlig har jeg bare haft en almindelig uge, eller næsten.
Mandag var ikke noget specielt, bare skole, lektier og racquetball træning.

Tirsdag er heller ikke rigtig noget at skrive om. Igen bare skole og lektier. Jo, i toget på vej hjem, var der en hjemløs mand der pludselig faldt om. Folk gik nærmest i panik. Det viste sig at han ikke trak vejret for et par minutter og pludselig som om nogen gav ham stød spang han op fra gulvet og begyndte og råbe og skrige som en gal.. Skræmmende.. Han farede rundt i toget, og med den måde han snakkede på var det tydeligt at han ikke kun var påvirket af alkohol men vidst også have fået taget sig et par baner eller 3. haha.. I hvert fald, jeg stod af på den første station. Jeg kunne bare ikke klare at skulle køre hele vejen hjem i toget med en gal junkie. Og resten af turen hjem var da også rimelig tryg.

Onsdag.. NO SCHOOL!! :D ..
Veterans day er en national helligdag, hvor de fleste holder fri. Inklusive skolerne.. Yaaaaaaay! Så
Spirit AssemblySpirit AssemblySpirit Assembly

fodbolddrengene flotte let på tå performance!! :D
jeg sov længe den dag. Det her kommer til at lyde helt åndsvagt, men ja jeg stod op og ringede så hjem.. Brugte sådan set hele min dag på at snakke i telefon med forskellig familie og venner!! .. Det er jo sygt.. næsten 6 timer i telefon!! .. Puhaaa

Torsdag var heller ikke nogen særlig dag.. Skole, fitness centeret og lektier,.. Det var sådan set det min dag gik med :D.. Så ikke meget at berette.

Fredag havde vi assembly skema.. YAAAAAAAAAAAAAAAAAY :D .. elsker bare at have assembly. Det var en spirit assembly fordi den første football play off game skulle spilles. En god portion af senior drengene fra holdet kom nærmest flyvende ind i tanktoppe og shorts og fremførste danseholdets stille serie. Det var bare hylende morsomt… Sådan nogle kæmper optræde til meget stille musik med tyndebånd og bløde bevægelser!! Haha xD .. I skulle virkelig tjekke den video ud der ligger her på bloggen med deres dans. Derefter blev der fortalt hvordan det var gået de forskellige efterårssportsgrene i forskellige konkurrencer, og de viste sig at vi har klaret os rimelig godt :D .. Det var nok den bedste assembly vi har haft indtil
Marco på hans saxofonMarco på hans saxofonMarco på hans saxofon

Marco til hans saxofon koncert :D
videre.
Efter skole tog jeg hjem og lige lavede en smule lektier inden jeg tog toget til the MAC, hvor jeg skulle se Central Catholic high school spille på PGE park stadium. Central Catholic har vidst en af de bedste fodboldhold her i staten.. og Mark kender et par af spillerne som jeg også har mødt en gang. Det var en vildt god kamp med masser af action, og Central vandt selvfølgelig. Bagefter kærte vi til Forest Grove high school hvor en af de andre udvekslingselever spiller på skolen amerikanske fodbold hold. Vi så de sidste 5 minutter i 4th quarter. Men da vi kom var kampen allerede afgjort Banks high school var så langt foran. Så Valentin(udvekslingselev fra Tyskland) og hand hold vandt :D .. juuhuu.. Men er du gal jeg var ved at fryse ihjel.. Det avr 34 grader Fahrenheit hvilket er ca. 1 grad, det blæste en del og så have det lige regnet. Så vi skulle da lige have en kop varm kakao da vi kom for at kunne holde de 5minutter ud.. Det var den værste varme kakao jeg i hele mit liv har fået..! .. Lad os bare sige det sådan at det ikke
Columbia riverColumbia riverColumbia river

Washington er lige på den anden side af vandet
var kakao, men nærmere halvt mælk og halvt vand varmet hvorefter tilsat en smule sukker.. Det var rent ud sagt en klammo’slammo kakao!! .. fy for pyffer!! .. Dog var der en positiv ting at sige om den.. den var varm at holde på!! .. Men add for en klammo kakao!! …

Lørdag.. sov længe.. Tog med familien til Marco’s saxofon koncert.. Han er ikke helt dårlig til at spille på den så det var meget hyggeligt. Bagefter spiste vi frokost på Madisons.. en brew pub :D ..Ganske god mad. Tog så ud og handlede ind til brunch søndag.
Søndag: . En af deres venner Barbara kom til brunch, så vi fik en god gang brunch med crêps og hele mulivitten. NIIIICE :D .. Da Barbara tog hjem, var det tid for dem alle at tage til deres squash workshop, så jeg havde lige et par timer til at lave lektier mens de tog til squah. Da de kom hjem, tog vi over til nogen af deres venner til BBQ. Der var alle mulige lækre slags kød.. skal lige siges at det ikke er normalt at spise en bøf til hverdag, det er noget man spiser til finere middage,
Sara og hendes SkullSara og hendes SkullSara og hendes Skull

Sara lavede det her skull i keramik :D .. rimelig impornerende
så har altså savnet lidt at få en god bøf.. Og det havde jeg muligheden for. Dem vi var til BBQ hos har 2 piger der er 1 år ældre end mig og går på Grant high school, men de ror i den samme klub som nogle af mine venner fra Lincoln så vi kender de samme mennesker. Aftalte med dem at vi skal bage julekager både amerikanske og danske når min familie taget af sted til Italien til jul :D .. Det skal nok blive hyggeligt. Da vi kom hjem var vi alle meget trætte og slog os bare ned foran fjerneren.

I går mandag skete der som ikke det store, var i skole og til racquetball :D .. Skal spille den første league match på lørdag :D .. glæder mig rigtig meget, og der kommer en hel masse og bakker mig op.. alle pigerne fra udveksligsgruppen kommer og en del venner og familien så det skal nok blive rigtig sjovt :D .. glæder mig i hvert fald. Uhh.. Havde en vildt fed præsentation på skolen, fra en organisation der hedder Invisible children. De viste en film der handler om alle de børn der bliver kidnappet i Uganda
Sara's skullSara's skullSara's skull

Sara lavede det her skull i keramik :D .. rimelig impornerende
og brugt som børnesoldater af Joseph Koony!! .. Det var virkelig en øjenåbner, har aldrig hørt om det før. Den dokumentar vi så rørte mig virkelig. Tænkt at en mand kidnapper børn mens de sover og gør dem til soldater.. Hvis ikke de gør som der beordret ender de med at blive tortureret, få skåret lemmer af eller blive slået ihjel, mange foran deres brødre og venner. En hel forfærdelig historie at høre. I kan læse en hel masse mere på http://invisiblechildren.com/home.php ..

I dag har jeg også bare været i skole og sidder nu og laver lektier!! .. Mr. Barns min percussion lærer har så også lige sagt at alle pigerne skal have bestilt vores koncert kjoler! Wtf ? .. Ville ikke have noget imod at skulle betale 60$ for en koncert kjole hvis den var PÆN!! .. Men de er simpelthen hæslige.. kan lige smide linket her ind så i kan se den!! .. Det er bare en pinsel.. Vi kunne også vælge at have smoking på i stedet form men han ville fortrække hvis vi valgte kjolen.. jeg vil sku hellere have smoking på end den kjole!! .. her er linket så i kan se kjolen! http://www.sepapparel.com/catalog/index.php/dresses/cadenza-dress.html
I percussion er vi lige gået i gang med at øve en ny serie. Vi skal optræde til POPCYCYCLES… det er min skoles talentshow!! .. Det skal nok blive sjovt. Vi skal spille på plastic og metal spande.. jeg har været så heldig at få en metalspand tildelt! Haha.. Skal lige om lidt i biffen med Cinzia og se 2012.. jeg glæder mig vildt meget til at se den film, for den ser rigtig god ud.. :D ..
Det er vidst alt for denne gang, mine finger spidser er efterhånden ”on fire” haha
ENJOY :D

Tot: 0.039s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0206s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb