Bienvenido a Miami

North America » United States » Florida » Miami Beach
August 1st 2011
Published: August 1st 2011

De laatste dagen breken aan en op dit eigenste ogenblik bevinden we ons in Miami!
Maar eerst gaan we enkele dagen terug. Nadat we de city of Sins achter ons hadden gelaten, trokken we richting Yosemite national park, waar we in de complete wildernis de nacht doorbrachten.
’s Ochtends wakker zagen we het prachtige landschap waar we onze camper hadden neergepoot. Een klein bergriviertje verdeelde de vallei in twee delen waar herten graasden en op sommige plekken was er sneeuw te vinden. Net als in de Grand Canyon vielen onze monden open van verbazing. Het was echter wel een veel gevarieerder landschap dan op elke andere plek waar we tot nu toe waren geweest. Ruige rotsformaties, kleine bergriviertjes, grote valleien, afgebrande vlaktes, gigantische sequoia’s, watervallen,...
Op 28 juli dienden we dan afscheid te nemen van onze camper, die ondertussen heel wat gebreken had. Het stuk kast lag er nog altijd af, de sensor van de wcpot gaf nog steeds aan dat hij volstak, de frigo sloot niet deftig meer en Cummy’s luchtmatras was leeggelopen. Via wat gefoefel slaagden we erin om de camper er zo goed als nieuw te laten uitzien en onze volledige waarborg te recupereren. O wee de volgende huurders.

Met de camper afgeleverd gingen we per taxi onze volgende grootstad binnen. San Francisco, bekend voor zijn kabelbanen, Alcatraz en natuurlijk de Golden Gate Bridge.
De eerste avond SF zou echter voor een opsplitsing zorgen. Nadat er ’s middags wat gefitnesst en gezwommen was in het hotel wilden Jean, Stino en Randy het nachtleven intrekken terwijl Lange, Donk en Cummy pizza bestelden en gingen pitten. Over hun avonturen van die avond is er amper iets geweten.
De volgende dag werd er eentje zoals enkel wij het kunnen: vol gedashter, getreuzel en besluiteloosheid. We wandelden de dijk af, aten wat Japans op Pier 39, bezochten een aangemeerde duikboot en wandelden wat doorheen de rest van de met steile straten bezaaide stad. De dag werd afgesloten op café en rond 1u vertrokken we dan per taxi richting luchthaven waar we een binnenlandse vlucht gingen nemen naar... MIAMI!

Tot: 0.06s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0364s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb