Camping in Yosemite

Published: July 16th 2008

Crusing America camperenCrusing America camperenCrusing America camperen

på vej i Yosemite. Det skræmmende er, at dette er en mini-model efter amerikansk standard
Mens jeg nyder livet i SF, har Eva og Søren og deres søn Carl Christian flyttet barselsorloven over Atlanten og kører Califonien og omkringliggende stater tynd i en stor camper med al bekvemmlighed inden for få meters afstand. Med start i Las Vegas har de taget turen igennem Nevada og bl.a. set Grand Canyon, og på det tidspunkt, hvor Jakob og jeg tog på campingbesøg, var de blevet tre-dages fastliggere i Midpines lige uden for Yosemite nationalpark og nød livet i den smukke natur med True American Barbecue Lifestyle. Det er vel den eneste sande måde at tilberede sin mad på, når man camperer, ikke sandt? At dømme efter duften fra de mange mange grill-optændinger på pladsen, så har jeg en idé om, at jeg ikke er den eneste af den mening - og dermed sandsynligvis heller ikke den eneste, der måtte slå mave i flere timer efter det kød-orgie, det nemt bliver til, når man griller:-)

Jakob og jeg fik lov at smage lidt af campinglivet weekenden over og nød at køre rundt i det fantastiske landskab, som Yosemite af gode grunde er kendt for. Endnu engang kom kameraet på overarbejde, når det ene sving efter det andet bød på de flotteste udsigter, som så også lige måtte foreviges.

Bruseren var i stykkerBruseren var i stykker
Bruseren var i stykker

men hvad gør det, når man kan være i håndvasken. CC nyder også campinglivet.

Tot: 0.059s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0351s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb