Summertime in SD

North America » United States » California » San Diego » Pacific Beach
February 21st 2010
Published: February 21st 2010

SD

Er mere eller mindre kommet ind i en såkaldt hverdagsrytme. I tirsdags havde vi dog vores første midterm i faget "Principles of advertising". Det drejede sig om 50 spørgsmål, hvor 25 var true/false og resten multiple-choice. Det lyder umiddelbart nemt, men de fleste spørgsmål var faktisk ret svære. Fik svaret rigtigt på 32 spørgsmål ud af 50 og det gav mig 64 point ud af 100 - ikke det bedste, men kunne have været meget værre. Ved dog pt ikke om jeg er bestået, da vi ikke har fået karakter, men det håber jeg!

Vejret har igen været lidt skiftende - næsten hele ugen har der været super godt vejr. Optil 25 grader, men her til weekenden har det regnet og været gråt. Solen skinner dog lidt idag.

Har også fået et nyt fag idet jeg har fravalgt "Principles of public relations". Grunden til vi fravalgte faget, var pga. sværhedsnivieauet og fordi vi gik glip af de første 4 timer. Dvs. vi ingen noter havde og vi var langt bagud i læsestoffet. Selv vores professor sagde at det var dumt, da vi meldte os til pga. den første midterm som er i den komne uge. Derfor valgte vi at få faget "Management and organizational behavior" - et fag som vi egentlig har haft før - men det gør bestemt ikke noget, at få et fag vi har lidt styr på i forvejen😊

Så tirsdag går vi i skole fra 9:30 - 16:40 - dog har vi en pause fra 12:15-14:00, så det er ikke så slemt.

I tirsdags var det også Mardi Gras, men vi var alt for trætte til at tage downtown. Desværre har vi siden hørt at det skulle have været en helt speciel oplevelse, da 3 gader var blevet afspærret. Der havde hvis været rigtig karneval stemning i gaderne. Men vi kan heller ikke være med til alt!

På onsdag har vi den næste midterm, som er i faget "Management of media organizations" - den prøve er jeg også meget spændt på.

Ellers sker der ikke så meget andet pt. Regner først med at komme til LA og Las Vegas engang til marts.

DSC03296DSC03296
DSC03296

3 ens computere..

Tot: 0.077s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.0409s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb