Party in the USA, Drinking in LA!

North America » United States » California » Los Angeles
February 11th 2011
Published: February 11th 2011

Geen vriendelijke glimlachen toen we aankwamen, niet eens de vraag of we wel getrouwd waren en wie mijn favoriete voetbalclub is, we zijn in Los Angeles en mensen praten liever met hun blackberry. De man die lachend naar ons toe kwam op het vliegveld in LA en vertelde dat hij Rotterdam zo gezellig vond kwam uit Indonesië, hoe cliché. De douanier was voor de verandering aardig maar vlak voordat ... Read Full Entry

Photos are below

Anka met Venice signAnka met Venice sign
Anka met Venice sign

voor deze foto moesten we wel 10 keer oversteken om met het juiste licht midden op straat te staan!

Sapperdeflap
Ha jongelui.....echte toeristen zien ik!! 't Klink allemaal als een sprookje, 'n film, in ieder geval fantastisch. Hoop dat jullie nog lang plezier van elkaar en van jullie wereldreis zullen hebben. Hier in Hollanda uiteraard weinig te beleven. Kijken wel uit naar de carnaval. Enneh Roel, die tafel in kantoor.....ge wit wel....mi die kring in 't midden.....doet nog vaak aan jouw carnavalspak 2010 denken...haha.. Groeten uit Handel Paul, Ingrid, Luuk & Teun....

cool
hi there Anka & Roel, Nice pictures. Nice outfit, the black skirt and Roel well done buying your girlfriend a pair of high heels because it was her birthday. En dan nu over van het engels naar het spaans. Es un viaje muy bien. kei moeilijk, dat spaans. Hoop dat jullie wandelschoenen lekker zitten en je er heel zuid- en middenamerika op kunt verkennen. Hasta luego xxx

NISTELRODE
Ha Roeleros en Anka, Zowieso weer een super blog!!! Ziet er weer goed uit zowel tekstueel als fotoplaten. Hier in NL is ook alles goed, afgelopen week hebben we NL elftal gezien in philips stadion in Eindhoven en hebben we veel NISTELRODE geroepen(ruud speelde) (Jan,Joost,bennie en astrid). Verder loopt alles hier z'n gangetje, iedereen zit hier al weer te dubben of het yip-yip pak weer aan moet..................... groeten uit carolusdreef
12th February 2011

dag ketel ik ben blij te horen dat je het blog leuk vind! Ik heb van jan gehoord dat jullie geregeld gaan kamperen enzo, waarom niet toen ik nog in NL was? Als je wilt kamperen kom dan ons opzoeken in Z.amerika, grond genoeg hier. Ik hai verrekes graag mee gegaan naar t voetballen om lekker te Nistelroden! Hebben jullie een vast telefoon toestel in de carolusdreef? dan kan ik via skype bellen! we zullen elkander nog geregeld zien in de carolusdreef!
13th February 2011

Sow, das een groot verschil met de Filipijnen zeg. Lekker de toerist in Amerika uithangen haha. Weer een leuke blog, en toch fijn dat jullie weer eens wat nieuwe kleren hebben gekocht xD. Hier in Nederland is het al bijna weer Carnaval en de meeste tijd alweer het gesprek van de dag. Voor de rest gebeurt er niet zoveel in Valkenswaard, alleen laatst brandje geweest in de B&N en de Markt is alweer een tijdje helemaal vernieuwt (waar de politie goed geld aan verdient omdat er niet meer geparkeerd mag worden, wat wel vaak gebeurt xD). Groetjes Gerald!
13th February 2011

mooi mooi mooi
Ha samen. Nou dat was wel lux in L.A. en wat n mooi foto,s ik geloof wel dat jullie t nog steeds goed naar jullie zin hebben, dus geniet er samen nog goed van en n heel fijne tijd. liefs van ons xxx
14th February 2011

Blijft mooi
Hoi Roel en Anka, Blijft mooi jullie verhaal en foto's te lezen....Gaaf!! Roel, waarom solliciteer je niet bij 1 of ander reisprogramma als je weer terug bent in Nederland. Je zou het goed doen. Gr. Patrick

Tot: 0.079s; Tpl: 0.014s; cc: 8; qc: 20; dbt: 0.0399s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb