Legetoejstest


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Arizona » Flagstaff
July 7th 2010
Published: July 8th 2010
Edit Blog Post

Efter en nat i "rigtige" senge hos Chuck og Valetta startede jeg med at vaske et par maskiner tøj. Her er helt vildt støvet, så tøjet fra vores quad-ture i går var virkelig snavset. Vi lod ungerne sove længe. Når vi er i vores egen bil, er alle nød til at stå op på én gang. Her er det noget andet. Vi tog en enkelt kop kaffe på terassen, mens vi ventede på ungerne. Da de kom snigende havde Chuck allerede store planer for dagen. Vi startede på et snedigt madsted, hvor vi fik mexikansk morgenmad - MED SODAVAND TIL!!! Det har vi s.. aldrig prøvet før, men maden var god.

Forbudt for bedsteforældre: En quad er en 4-hjulet motorcykel. Og jeg siger jer Chuck har ikke noget børnelegetøj. Det er virkelig motorcykler.....men hvad kan der ske når man har hjelm på?? Ungerne er fuldstændig vilde. De har aldrig prøvet noget lignende før. Quad er det enste der står i øjnene på dem.

Efter morgenmad kørte vi hjem for at læsse.................vi skulle have 3 quads op på en kæmpe trailer. Vi kørte ud i ørkenen, hvor køerne gik løs og var meget nysgerrige. Det var nu ikke dem vi ville besøge. Det hele gik ud på at køre spændende ture på quadérne.
Ud af endeløse veje, op og ned af stenkløfter, ud over stepperne o.l.
Mens nogen kørte (læs; mest ungerne) kiggede vi andre på noget af det andet legetøj. Vi lærte lige at skyde med en AR50 Remmington riffel. Jeg lagde ud med at skyde 2 bullseye af 5. Det kunne Peter ikke have siddende på sig. Så han skød 4 ud af 5!!!

Så gik vi over til Cowboylegen. Nu skulle vi skyde efter tomme dåser med en Browning 22 pistol. Det var jeg helt vildt god til. I made the can dance.......
Alt i alt har vi alle haft en rigtig god dag. Alle er blevet lidt solskoldede. Der er virkelig knald på solen i Arizona.


Additional photos below
Photos: 11, Displayed: 11


Advertisement



8th July 2010

Gang i den?
Nå, men det lyder da som om i kan få tiden til at gå. Jeg synes ikke fætter Mads har hjelm på, men hans lange hår er måske beskyttelse nok? Jeg kan da lige nævne, at det mest spændende motoriserede legetøj jeg har hygget mig med fornyligt, er min 4 hestes plæneklipper. Mine unger er ikke ligeså begejstrede for den, som jeres er for Quads. Fik i også skudt nogen bøffer?
8th July 2010

Helt rigtigt- det er ikke noget for besdsteforældre. Jeg kan nu godt forstå at ungerne er vilde med det. Godt at Peter var bedst til at skyde. Jeg tror han ville have svært ved at acceptere at du var bedre!. Hvad med varmen og aricondision? Hilsen MOR
11th July 2010

Sikkerhed i USA
Ja langt hår er en ganske udmærket beskyttelse i USA, her er man ikke in på en Harley hvis man har styrthjelm på. Hvis du nu fik den plæneklipper shinet lidt op med en v8 vil den kunne tiltrække nogle drenge som så ville kunne tiltrække dine døtre - bare spørg Dr. Phil han ved alt herovre.

Tot: 0.205s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 57; dbt: 0.0676s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb