Så er vi tilbage på nettet

North America » United States » Wyoming » Jackson
July 11th 2010
Published: July 11th 2010

Så skal jeg da lige ud og have købt en pelshue med en lang hale. Jeg tror nok vi er kommet til David-Crockett-land (staves han sådan?), Wyoming. Her er skummende floder og bæver dæmninger i stor stil. Vi bor på en rigtig hyggelig plads, hvor vi har en flod i baghaven. Vi har haft lejrbål i bedste nybygger stil og lavet marshmellows/smores. Det er ferie!
Vi har haft det lidt svært med det der med nettet siden i tirsdags. I dag har vi kørt specielt efter en plads med netadgang. Det er en dejlig plads og cirka dobbelt så dyr som alle de andre pladser vi har været på. Så der skal bare surfes i nat :-) Vi bruger så meget strøm, vand og net som vi overhovedet kan komme til. Alle computere, telefoner, batterier, vandtanke o.l. er nu fyldt til bristepunktet.

De sidste par dage har vi mest kørt i ørken. Vi tog afsked med Chuck og Valetta i Arizona. Hold da op hvor har vi haft det sjovt derned. Vi har undervejs besøgt Bryce Canyon i Utah - den med de flotte røde klippeformationer. Vi har i dag, kørt gennem Salt Lake City, Utah (den med mormonerne), det er godt nok en stor by. Jeg synes vi kørte igennem den i flere timer. Efter Salt Lake, kørte vi et stykke gennem Idaho. Det er så 2. gang vi er i den stat. Ny er vi i Wyoming, hvor vi i løbet af de næste dage vil opleve Yellow Stone. Jer er glad for at vi ikke sover i telt, for her er bjørne.

11th July 2010

Godt I kom på nettet igen. Vi savnede "jeres oplevelser". Vi skal til fødselsdag hos Erik idag. Skulle hilse fra Ingrid, som bor hos os. KH. Mor

Tot: 0.177s; Tpl: 0.011s; cc: 14; qc: 62; dbt: 0.0645s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb