ORHANİYE

Published: June 11th 2022

DATÇA-ORHANİYE

12 mayıs 2022 Perşembe GÜN 01

Orhaniye ye akşam üstü vardık.Alarga da demirlemeye karar verdik..Orhaniye Selimiye ye oranla bir tık geride kalmış bir koyumuzdur ...Şansı nedense Selimiye kadar açılmamıştır ..her neyse ...

Bir taraftan karnımız aç ve teknede bir şeyler hazırlamak bayağı sıkıntılı …Martı Marina yı aradık bize iki saat yemek molası verdiler…Kibar ve yakışıklı çocuklar bizi yanaştırdı …

Benim gibi kötü mahalle çocukları için Marina demek sıcak su ve konfor demektir ..Hemen yıkanma setini kapıp doğru banyolara seyittik ..Marina neredeyse boş ..Sezon açılmamış zahir ...Bir güzel yıkandık paklandık traş bilem oldum ve bilahare yemek faslına geçtik…

Lokanta, özellikle sizin kendinizi zengin hissetmeniz için planlanmış... öyle olmadığımızı fazla çaktırmadan kibar kibar yemeklerimizi ısmarladık ve neticede çok güzel bir akşam yemeği oldu…

Tekneye döndük ve iki saatimizi doldurduğumuz için ayrılıp alargaya geçtik ..tam şurup gibi bir akdeniz akşamı ..alkol kısmına teknede devam edip takat kalmadığında uykuya geçtik …

Hayat güzel gidiyor...

Tot: 0.094s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 26; dbt: 0.065s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb