Cesta na letisko


Advertisement
Europe
January 15th 2010
Published: January 26th 2010
Edit Blog Post

Nie je to ani mesiac, co sa ma pri velmi nepravdepodobnom stretnuti niekto opytal, preco idem do azie?
po com tam patram? a to este aj drzu otazku, ze pred cim utekam, som dostal.
No neviem co na to povie Branq, ja viem, ze urcite neutekam ani nehladam, uz som nasiel 😊
Verim ze vsetko cim si tam prejdem mi moze pomoct stat sa lepsim joystickom..taktiez verim tomu ze ma tam moze kazdu sekundu killnut nieco ako vystrihnute z nocnej mory..ano je to Branq hehe
ale tak rok dozadu by som povedal..sex, drogy a rege 😊

A preco cestujete Vy, pan Pales, rodeny $@"# ?

Dobrodruzstvo, (seba)poznavanie, uspokojenie z cestovania a skumania a samozrejme zabava..


takze takto to vidime a ja k tomu este pripojim ze ignorujem pravopis, takisto ako pravopis ignoruje mna 😊

j&b

Advertisement



Tot: 0.256s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 53; dbt: 0.0394s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb