Welcome to Chiang Mai

January 28th 2009
Published: January 28th 2009

Takze Chiang Mia trosku celistvejsie...3....2....1...fireee 😊

Po nie najkratsom vyjednavani(najdlhsie s minimalnym vysledkom J.) ohladom ceny taxika do nasho guest housegde sme zistili ze uz nie su volne izby.
Ulica ale bola plna konkurencie (i ked tam zial neboli ziadne chutne thaiky J.), tak sme zakotvili hned oproti.

Recepcny (ten vandrak strapaty J.), mlady thaican, do nas okamzite zacal supovat info o vyletoch ponukanych hotelom a ja som sa uz zacal poriadne namotavat na nas zajtrajsi trip.
Yo bol lehce nedovercivy(bo to bol strapaty vandrak co mal predavat poistky J.) a kedze rovnake akcie su ponukane vsetkymi ostastnymi hotelmi a agenturami, cekli sme ich zopar tiez.
Vzhladom na tucnu unavu a vycerpanie z vlaku (kde sme stravili chutnych 15hodin v tretej triede zreli na chiropraktikov) sme den ukoncili lahkou thai vecerou spojenou s obhliadkou okolia a navstevou denneho, nedelneho a nocneho trhu na ktorom sme vybavili dake drobne darky (stale ziadne opium J😊.

28th January 2009

neflakame hosi
to sa dalo cakat. ludia vas tu chvalia - vase autorske zrucnosti a hned ich zacnete skracovat. ..takze hosi prestanme sa flakat, chlastat, fetovat, robit picoviny a zacnime brat ohlad aj na nas citatelov :) ..a aby som vas v tom trochu podporil tak vyhlasujem sutaz. :) kto z vas dvoch exotov bude strojcom najexotickejsej prihody o ktorej nam napisete - dostane sadu 20-tich hrncekov.. :)
4th February 2009

Exoticka prihoda?
no tak to sme prave prezili, teda vcera, strojcom bol samosebou branQ ale neviem ci to tu mozem spominat ale rozhodne to stoji za to!!! :) kazdopadne este mame asi 4dni dopisovat a tazko sa net zhana...sry

Tot: 0.242s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 52; dbt: 0.0476s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb