Blogs from Felindre, Swansea, Wales, United Kingdom, Europe

Europe » United Kingdom » Wales » Swansea » Felindre April 17th 2011

Etter landing i Oslo for noen dager siden, har vi nnå pakket sakene og er på vei til fjells i Surnadal. Vi stoppet en uke i England på vei hjem.Planen var å besøke min sønn Harald, som studerer i Plymouth, og dra litt rundt i Wales. Vi var heldige og opplevde en uke i flott og varmt vårvær. Vi fikk med oss: - Bath - en vakker midellalderlandsby - Stonehenge - et hellig sted med merkelige store tunge stener de plasserte der for 5000 år siden - Cornwall's sydspiss med Lands End med en flott kyststrekning og masse hyggelige puber. Kan anbefales til vandretur! - Wales med Swansee og St. David lengst i vest. I det flotte vårværet var denne kystsrekningen veldig fin. Også her kan vandreturer anbefales. I London sydet det av folk, nesten litt ... read more
Mimring med besøk av Henley Management College - der jeg gikk for mange år siden!
Frosker krysser veien og skal bevares!!
Fasaner krysser stadig veien - men havner nok også på noen middagsbord!

Tot: 0.105s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 19; dbt: 0.0251s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 7; ; mem: 1mb