Barcelona --> Valencia


Advertisement
Spain's flag
Europe » Spain » Valencian Community » Valencia
January 13th 2007
Published: January 14th 2007
Edit Blog Post

Rond tienen word ik wakker, Wijnand is heeft al gepakt en is helemaal klaar, Om elf uur verlaten we de kamer en na een ontbijtje nemen we afscheid bij het metrostation Wijnand moet naar links en ik naar rechts, ik ga richting het busstation volgens de LP gaan er tien bussen op een dag ik ga er dus maar op de bonnefooi heen, ik heb pech, het is 12:00u als ik aankom bij het busstation en de volgende bus gaat om 14:30u, na 2,5uur tijd doden in de zon met een boek, wat een pech, vertrekt de bus richting Valencia, na een rit van ruim 4,5 uur met kom ik aan in Valencia in de LP staat een paar hosteltjes, ik kies er een en loop er naar toe, ze hebben nog een plekkie voor me, een eenpersoonskamer zonder badkamer, oké prima, het is wat groezelig maar goed ik overleef het wel. Na mijn spullen op mijn kamer te hebben gegooid, loop ik de stad wat in maar ondanks de zaterdagavond is het vrij rustig op straat, ik eet wat paella en ga terug naar mijn kamer, ik ga maar eens een aan een klein dagboekje beginnen.

Advertisement



Tot: 0.092s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.048s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb