6 uger i Andalusien

Spain's flag
Europe » Spain » Andalusia » Torrox
December 2nd 2014
Published: December 3rd 2014

En sidste bjergvandring er overstået, endnu engang satte vi vores lid til Jens. Ruten var på mobilen, det gav lidt tryghed, og så var det ellers deropad. Første del af ruten havde vi gået før – bare den modsatte vej – og den nye del begyndte ved vejskiltet med den flyvende elefant. Om skiltet har nogen betydning aner vi ikke, men vejen havde måske været farlig, hvis der ikke havde været autoværn. Skråningen var ret stejl og der var langt ned. Længere fremme var der en fantastisk udsigt til de grå bjerge i det fjerne. Nedturen foregik hovedsaligt på jordvej og tre gange måtte vi krydse små ’bifloder’. Det gav lidt våde sko og sokker. Men der var også lyspunkter. Avocadotræer og et enkelt træ med mandariner. Birte plukkede selvfølgelig et par mandariner og det viste sig, at også Jens havde været på rov. Avocadotræet havde mistet et par frugter.

Undervejs var vi flere gange i tvivl om, om vi var på rette kurs. Men pludselig var vi alligevel ved landevejen og fodboldstadion lige frem for os. Turen blev afsluttet med tapas på torvet

LandskabLandskab
Landskab

Torrox Pueblo
Birte på rovBirte på rov
Birte på rov

Torrox Pueblo

Tot: 0.365s; Tpl: 0.018s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0751s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb