Blogs from Muntii Fagarasului, Carpatii Meridionali, Muntii Carpati, Romania, Europe

Inca o evadare la racoare, de data asta in iunie cand s-a dat drumul la acces. Dar am schimbat cabana, tot pe lac, Balea II, camera mai micuta doar cu paturi twin, tv smart, minibar, parcare dimineata si seara sigura. tarif 2 nopti 700ron... read more
hol
interior camera
interior camera2

Lacul Balea lungime 360m adancime 11,35m. Exista 2 cabane, Balea Lac si Paltinu (la care am si stat). Preturile la cazare sunt asemanatoare, aspectul lor si restaurantul la fel. Calitatea mancarii la Paltinul e un pic mai buna (cartofii prajiti nu erau la punga) dar restaurantul e mult mai mic si uneori am mers la Cabana Balea pentru ca nu erau locuri la Paltinul. Se mai poate manca la targul volant de acolo, se vand bunatati traditionale (nu atat de bune) dar si gratar si saorma. Cabana Paltinu-2044m, cazare 230ron/cu mic dejun inclus, am stat 4 nopti. Camera frumoasa si spatioasa, calduroasa ca afara ploua si temperatura in jur de 9-10grade, cu TV plat cu 6 canale si cu balcon ce dadea inspre munte (in cazul nostru), erau si spre lac. Cabana are 3 stele pe ... read more
Vedere de sus

Duminica, 26.08.2012, am ajuns si pe Transfagarasan, parcurgandu-l de la Sibiu spre Curtea de Arges. E frumos, fara sa fie unic. Mi-am propus un weekend la cabana Balea, par a se putea face cateva trasee interesante. Foarte aglomerat din pacate, cel putin in weekend... read more

Tot: 0.05s; Tpl: 0.004s; cc: 6; qc: 30; dbt: 0.023s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb