Blogs from Cabeceiras de Basto, Northern, Portugal, Europe

Europe » Portugal » Northern » Cabeceiras de Basto August 7th 2016

We waren alweer vrij vroeg klaar met inpakken, een redelijk stijle helling leidde ons terug naar de meer toegankelijke wegen om kronkelend door het glooiende landschap ons een weg te banen naar de snelweg. De afstand was redelijk kort, een 250 km, naar onze volgende camping in het hart van het Noordelijke Portugal. We passeerden nog het stadje Chivaz op weg naar de camping, wat toch aangeduid stond als de poort van het Noorden, toch kozen we snel het hazenpad. Het was er echt guur, ik was nog niet gewend aan de Portugese rijstijl en de bewoners precies niet aan toeristen met een caravan achter hun auto. De camping stond in de ACSI-boek aangeduid met advertentie als Nederlandstalige uitbaters, dit was een bewuste keuze in de hoop dat onze kindjes ditmaal niet alleen in gebaren, maar ... read more

Tot: 0.061s; Tpl: 0.003s; cc: 6; qc: 17; dbt: 0.0207s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb