Blogs from Madeira, Portugal, Europe - page 8

Europe » Portugal » Madeira April 3rd 2020

Dnes neni ani o com pisat. Na ranajky hemendex, potom osobna hygiena, opratie tricka , citanie knihy. Na obed udusene maso s rajcinou a paprikou, k tomu zemiaky. Ja som si robil obed a sikmaci este len ranajky. Po obede siesta v posteli. Vonku prsi. Bohuzial pipacie karty na bus su vraj mesacniky a mimomestska stoji 40€ x 3 bus spolocnosti, takze to riesit nebudem. No v pondelok to pre istotu este pojdem preverit. Zajtra resp nedelu mozno behnem do mestecka faial, kde sa da spravit vystup na jeden kopec. Uvidim podla pocasia. Ono je to asi moja posledna sanca ist niekam busom. V hornom lobby citanie knihy. Brazilcanka rozvalena na celom gauci. Venezuelcanka tu uz neni. Upratovacka opat aj s dcerou (?), Tak som si aspon obzrel pekny zadok ked uz nic ine. No ale ... read more

Europe » Portugal » Madeira April 2nd 2020

Prazenica so slaninou a cibulou, k tomu salat. Ranajky sampiona. Este otravuje octavia ale nemam cas si vypisovat. Povodne som chcel ist na bus o 1030 ale vcerajasi telefonat s vm sa dost pretiahol, co malo za nasledok, ze som vstal okolo 945. Nastastie do machico ide bus kazdu hodinu. Odchytavam c.113 sam spolocnosti a uz sa vezem gratis do canicol. Bus stara hrklavka, usporiadanie 3+2 tak dost malo miesta na nohy. Vodic mi este vravi, ze od buduceho tyzdna treba pipaciu karticku inak sa autobusom nezvezem. Toto vravi aj iny ludom co nastupuju a nemaju karticku. V machico opat dlha cakacka asi 10min. Tentoraz vsak uz funguje bus stanica, takze busy uz neodchadzaju z pred parciku. Vyskakujem kusok za tunelom pri prvej restike. Mapy.cz ma veru ojebali. Ked som online, tak mi na mapach ukazalo ... read more

Europe » Portugal » Madeira April 1st 2020

Rano si davam na ranajky parky a potom vylezenie na vrchnu terasu a zahajenie opalovania sa. Tento raz som sa natrel. Pisanie vcerajsieho zapisku. No nie a nie sa rozbehnut, bo bud ma otravovala yuki alebo davao. Este som si spravil 1.aprila z domova a z vm (vianocna matka = vm). Poslal som im fake letenku domov + vm aj booknute ubytko v slovenskom raji. Pri bookingu zistena zla sprava. Zabudol som zrusit ubytko v lisabone. Cul sa da uz len za 10€. Tak hned pisem do hostelu, ci to moze byt free. Davao (zabudol som jej meno) je furt vo svedsku u sestri, ktora ma dom v lese. Tak super utocisko. Neskor pokracovania citania knihy. Ked docitam tuto, tak dalsiu uz od dominika dana citat nebudem, proste ma to neoslovilo. Okolo 1330 zbehnutie do supermarketu. ... read more

Europe » Portugal » Madeira March 31st 2020

Dnes opat rozhybem koncatiny, idem si obzriet dalsiu levadu, do furado. Prisla mi velmi zla sprava od markoffa, transavia lieta na pevninu az v polke maja, pri tom dva dni dozadu mali lety vypisane este aj na polku aprila. Od stvrtka sa rusia zachranne lety pre ludi zo zahranicia. Ale jedna dobra, na vyucbu jazyku mi odporucil duolingo. Neskor otestujem. Rychle ranajky a sup ho na bus zastavku artistas odkial by mal ist podla goole maps bus c.103 (730 bo vikendova tarifa) do ribiero frio. Mesto pomalicky oziva, rozumej ludia cakaju len na busy, par potravin otvorenych. Kukam na zastavku a na nej o mojom buse ani zmienka. Pytam sa jednej zeny, ta nevie. Nuz do odchodu 10min, rychlokrokom by som to mal teoreticky stihnut na bus stanicu pri teleferico. Cestou sa este pytam dalsieho cloveka ... read more

Europe » Portugal » Madeira March 30th 2020

Rano minute posledne mlieko a corn flakes, potom presunutie na vrchnu terasu a slnenie sa. Zvacsa slnecno ale obcas sa zatiahlo a sprchlo. V hosteli uplne vymrete akurat na gauci rozvalena brazilcanka. Ma opravila bom dia sa vyslovuje bom diasch. Ale asi v brazilii bo tu ludze hovoria normalne dia. Na obed osvedceny recept, spageti, do toho tuniak z konzervy a omacka bolones. Po obede to iste co doobeda, nic nerobenie na terase. Samozrejme som nepouzil opalovaci krem, tak iste biele partie mojho tela sa trosku pripalili ale nic strasne, zajtra predpokladam, ze to uz bude mat hnedu farbu. Nakonec ma z terasy vyhana prudky dazd. Nuz tak presun na terasu dole, kde je velky slnecnik. Upratovacka uz zarezavala. Pytala sa ma kolko tu este ostanem, ci mi ma vymenit postelne pradlo. Tak to je tazke ... read more

Europe » Portugal » Madeira March 29th 2020

Na ranajky ma dnes caka kulinarska vyzva. Vajicka so zemiakmi. Supem dva male zemiaky, hadzem na panvicu a cakam kym zmaknu, take boli instrukcie od vianocnej matky, v hrnceku miesam dve vajicka, pridavam sol, sup ho s tym zaliat zemiaky. Oblohu bude tvorit paprika. Po par minutach mam ranajky hotove. Zaujimava kombinacia vajicka so zemiakmi, chutovo ok len ta namaha s pripravou. Supanie zemiakov. Po jedle pokracovanie v citani knihy. Niektore pasaze sa skoro totalne zhoduju s prvou knihou, tak ten dan neni az taky super autor ako ho niektory ludia ospevuju. V lobby sa traja sikmaci modlili. Cez mobil islo kazanie, v ruke biblia(?) A uz recitovali. Ako som pocuval tu rec, zdalo sa mi, ze to je japoncina. Neskor telefonat z oravy, tak fajn stravena polhodinka s lenkou. Mam stopnut lod a preplavit sa ... read more

Europe » Portugal » Madeira March 28th 2020

Taliany buntosili az do polnoci vcera, striedavo som zaspaval, vstaval. Rano prekvapila sprava od kate z cebu. Tak mini pokecik o aktualnej situacii a ci sme vsetky safety. Rychle ranajky a odchytenie busu.c 22 co ide kusok od ubytka. Cakal som na nho cca 15min. Medzi tym isli okolo mna dve dodavky hliadkujucich policajtov. Vodicovy v buse ukazujem penazenku, on mi ukazuje nech si idem sadnut. Tak zas sa vezem zdarma. Zacina prudke stupanie uzkymi ulickami. Aby to sofer busu nemal jednoduche tak po krajnici su rozne poodstavovane auta. Jedna zatacka skoro 360c, nebolo sanca to vybrat na jednu supu, tak cuvanie a na druhy pokus sa zadarilo. Fakt genius musel vymysliet tuto trasu pre bus. Vystupujem na konecnej babosas t-22. Cestu poznam uz z minula. Klesanie okolo lanovky po fajn vydlazdenej cesticke, neskor stupanie po ... read more

Europe » Portugal » Madeira March 27th 2020

Na ranajky sa vraciam ku corn flakesu s mliekom. Na bruchu citit mensia svalovica po vcerajsom cca 10min cviceni. Doobeda opat portugalcina a okolo obeda smer supermarket pingo doce. Tam hned par zmien. Dnu sa vchadza vychodom a vychadza vchodom. Ludia na vstup medzi tovar uz mozu cakat aj v predajni. Na zemi su lepiacou paskou spravene znacky, kade maju ludia postupovat. Prave tam opravovali atm. Kupujem hotove jedlo v restike, kusky masa a dva kusky kurata. Jedna stara kurva sa predbehla. Nik neprotestoval, len jeden cudzinec na to upozornil. Mne to bolo fuk, baba je aj tak uz jednou a hadam aj dvoma nohmi v hrobe. Nakupoval som podla zoznamu, tak ziadne zbesile behanie pomedzi regali. Je zaujimave, ze vzdy platim skoro rovnaku sumu t.j. okolo 35€. Vonku pred obchodom mimo dlheho radu, samy dochodci ... read more

Europe » Portugal » Madeira March 26th 2020

Dnes som rozmyslal, ze pojdem do obchodu ale odkladam to na zajtra. Booknute ubytko na dalsi tyzden, davam to cez wizzair tak 5perc by mi mali pripisat na let.ucet. Doobeda som na youtube kukal neaku tu portugalcinu. Oci ma z mobilu dost bolia, takze na dlhodobe citanie knihy to veru neni. Bavia ma diskutujuci na fore cl, kde uz neprispievam, bo sa tam do mna zacali navazat ako si to len predstavujem cestovat v takychto tazkych casoch. Fakt niektory si myslia, ze zjedli vsetku mudrost sveta. Pokus o chat na msg edreamsu (talk to agent) ale robot ma vzdy odpinkal. Skype kredit mi konci, tak musim spravit sekundovy hovor niekam nech sa mi to opat predlzi o pol roka. Na obed spravene spageti ale maly hrniec, tak som ich musel dat napolovicu. Tie zaliate bolognes omackou ... read more

Europe » Portugal » Madeira March 25th 2020

Na ranajky konecne nieco teple do zaludka, vajicka a k tomu toasty. Po jedle hladanie neakych zliav na booking, bohuzial neuspesne. Spraveny zoznam co treba nakupit. Do obchodu pojdem bud zajtra alebo piatok. Jedlo este mam. Nuz co tu budem robit aby som sa nescvokol ked bude zle pocasie. Od zajtra zacnem s portugalcinou (doobeda) a na vecer sa skusim pripojit ku korejcom, som zvedavy ci ma prijmu. Po korejsky si pamatam uz len dve slova, dakujem a si pekna (to im hovorit nebudem). Na obed spravena sackova polievka, hranolky a vysmazane kruzky z morskych plodov. Poobede citanie knihy. Zla sprava, ryanair nebude lietat ani v maji. To je uplne nahovno. Teoreticky sa daju na april kupit letenky do porta/lisabonu cez tap resp transavia ale ktovie ci sa to zas nebude rusit. Uvidim v pondelok aka ... read more

Tot: 0.088s; Tpl: 0.005s; cc: 8; qc: 64; dbt: 0.0363s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb