Blogs from Madeira, Portugal, Europe - page 5

Europe » Portugal » Madeira May 3rd 2020

Dnes horsie pocasie, zatiahnute. Vcera som nakonec kukal mh az do 1.00, co sa podpisalo na mojom neskorom vstavani az o 1100. Na cvicisku len jeden clovek, neskor zacali prichadzat dalsi. Bicykel uz uplne vypusteny. Pri poslednom cviku, ruckovanie, sa mi stala nehoda. Odtrhol som si mozol na ruke, chcelo by to rukavice. Nastastie vsak nic vazne. Obed zo vcera, potom jazyk, kukanie serialu. Pisal som na svk konzulat do rakuska ako to je s tym testom, bo pri tranzite vraj netreba, no co ked budem robit tranzit verejnou dopravou? Dalsia sprava do lisabonu, ci maju info o otvorenych hosteloch. Pisane cez fb, vyzera to, ze sa o nu staraju. Na cs poslane neake ziadosti resp vytvoreny verejny trip. Som zvedavy co z toho bude. Asi nist. Hou, moj hostel uz neni na booking.com, tak ... read more

Europe » Portugal » Madeira May 2nd 2020

Zdrave ranajky (salat, syr, hriby) do seba hodene okolo 1100, kedze som isiel neskoro spat. Po jedle dokukanie prvej serie a smer mini prechadzka do parku santa catarina. Vonku opat genialne pocasie. Najskor som sa chcel v parku zvalit do travy ale lietalo tam vela vciel. Nuz posedenie na lavicke pri jazierku s fontanou a labutami. Dlho som vsak nevydrzal, slnko riande pieklo. Nuz presun na lavicku do tienu s vyhladom na pristav. Trosku som si polezal a zbehnutie o poschodie nizsie kde je pojazdne auticko s obcerstvenim. Samozrejme zavrete ale i odtialto fajn vyhlad na more. Z vyhliadky ma vsak vystval alarm, boli tu senzori na pohyb, ktore po par minutach aktivovali alarm. Presun prazdnym mestom do mestskeho parku, tu tiez posedenie na lavicke a hajde ubytko. Na jedenie robim spagety a asi pol kila ... read more

Europe » Portugal » Madeira May 1st 2020

Po ranajkach smer cvicisko. Dva dni po sebe robit tie iste cviky je blbost, no co uz. Na plac prichadzalo stale viac a viac ludi. Tolko som tu este nezazil. S vytahanimi rukami smer supermarket. Takze ruska su neni povinne, bo dost ludi ich nemalo. Co ma len potesilo. Nakonec som chytil nakupny osial a neriadil sa zoznamom. Jedla mam teda az az. Opat problemy pri pouziti samokasy. Furt mi to vyhadzovalo zavolajte obsluhu. Bola u mna asi 5x. Chybu som robil v umiestneny tasiek, potom som v odkladacom boxe nechal mobil, proste blba technika co reaguje na kazdu zmenu. Na obed masicko s ryzu a na veceru zaobstarany tuniak, opat s vlastnorucne urobenou ryzou. Vcera som nakonec nainstaloval netflix na 30dni zdarma a hned som zacal pozerat odporucany serial money heist. Uplne ma to chytilo ... read more

Europe » Portugal » Madeira April 30th 2020

Dnes je opat krasne rano (1000). Smer cvicisko. Latinak akurat koncil, bol tu este chvilu jeden chlapik a neskor dosla fajn baba. Ta robila len cviky na brucho podobne tim co robim na ubytku. Dnes som vynechal bicykel, nech si koleno este oddychne a pridal ruckovanie. Na obed vysmazene posledne rybacie kruzky, vyucba jazyka a asi hodinovy slofik. Po zobudeni ma potesil w6 ked mi zrusil vsetky zostavajuce lety. Ako sa predpokladalo bts ostane zavretych dalsich 14dni, no lety som kupit uz nestihol. Bilancia na w6 teda je, z 95€ (tolko stal let bud - astana) spravenych 198€, v pluse teda nieco okolo 100€. Takze cul ked budem kupovat letenku, hned kupim aj clenstvo. Vcera mensie pisanie z lenku kl, ta skoncila v prazskej praci (robila uz len home office z oravy). Udajne sa do rakuska ... read more

Europe » Portugal » Madeira April 29th 2020

Budicek 630, hodeny do seba jogurt, zbalenie pinguin batoha a hor sa odchytit bus c.103 smer poiso. Na tury uz chodim s normalny batohom, maly latkovy som odpisal, odtrhli sa mi snorky, je to provizorne zaviazane ale nic moc. Odchytavam bus na hlavnej ceste, odovzdavam listok a hajde cca pol hodinu do kopca. Tuto trasu idem uz 4x ale az cul som si vsimol, ze vykosene kopce kde bol niekedy les neni vyrubany kvoli tazbe dreva ale kvoli poziaru. Dost obhorenych skeletov ci pnov stromov. Stlacinam tlacitko, bus zastavuje, vyskakujem pri restike. Na hlave satka, na sebe bunda, predsa len tu hore je skoro rano (800) dost chladno. Uz bez fotenia si to zeniem po asfaltke k pico arieiro. Na jednej strane krasne biele more oblakov, nizka oblacnost tak paradicka. Inak pekne slnecno, neskor sa nizka ... read more

Europe » Portugal » Madeira April 28th 2020

Dnes asi este kratsi zapisok ako vcera. Cvicenie sa nekonalo, davam si pauzu nech sa zregeneruje telo. Inak pocitovo mam viac sily, vacsiu vydrz a uplne taky stastnejsi som. A to spravilo len male cvicenie Pred obedom vybehnutie omrknut ine papiernictva ale tie zavrete. V jednom bol chlapik, poslal ma do toho kde som bol vcera. Inak klobuk dole pred nim. Obchod zavrety, vidi, ze sa tam niekto dobija, otvori dvere a s usmevom poradi. Tak zosit veru nebude. Smer predajna listkov na bus horarios na bus stanici pingo. Tu ina tetka ako minule. Ang nevedela ako ta pred nu. Tak reku kedy ide prvy bus do faja dos cardos. Kedze nevedela ang a chcela sa ma zbavit, poslala ma do budky vedla lanovky. Tu starsi neochotny panko, s ktorym som mal uz skusenosti. Nepotesil ma, ... read more

Europe » Portugal » Madeira April 27th 2020

Dnes bude velmi kratky zapisok. Po ranajkach smer cvicisko. Vonku je krasne slnecno. Zastavujem sa v papiernictve, medzi dvermi vravim co chcem, no na moje prekvapenie mi tetula vravi, ze zosit format a5 nemaju. Sa pytala este kolegu. No neviem, neviem. Skor nevedeli asi co chcem, skusal som aj anglicky, portugalsky a rucne. Na poste predavaju seriu znamok harry poter, nuz reku kupim si neake znamky. Samozrejme nie hp. No boli tam traja ludia, tak na spiatocnej ceste, co bola chyba, bo po cviceni tam uz bolo asi 20ludi, dnu sa smelo len po troch. Na bicykel zhruba v rovnakom case ako ja chodi stary dedko. Ako dezifenkciu pouziva noviny. Odtrhne si kusok pod zadok a kusky na ruky. Dnes po bicykli skusal aj hrazdu v ramci moznosti. Dnes som zhyby nedal, bolia ma lakte. Niektory ... read more

Europe » Portugal » Madeira April 26th 2020

Vcera som pred spankom este zacal pozerat film mama mia, no nedopozeral som ho, bo prisli do toho dolezitejsie veci. Cornflakes s mliekom a smer cvicisko. Neviem ci som to spominal ale ako som si dal oprat veci, tak sa mi zbehol opasok, cul ho ledvaj zapnem, dalsi dovod schudnut. Ine veci zatial vyzeraju ok ale zas neskusal som vsetky. Cvicisko plne. Prave odchadzali dve zeny co mali aj trenera, skoda, ze som nedosol skor, mohol som obkukat nove cviky. Dnes som skusil aj kruhy ale zadna slava. Veru na atleta muchu sa nechytam. Potesila sprava od windy, dorazila jej pohladnica z viedne, no porto furt nic. Ako som vcera pisal o predbeznych planoch, dnes mozem skrktnut skotko, bo britania prechadza na karantenu. Takze skotsko nahradza holandsko, i ked tam fakt nevim co by som robil. ... read more

Europe » Portugal » Madeira April 25th 2020

Dnes sa ide po case opat na cvicisko tak vydatne ranajky, slanina, vajicka, cuketa. Vonku nadherne slnecno, na cvicisku opat latino chlapci. Inak vymakany. Davam si klasiku, zhyby robim vsak len raz vytiahnutie a pomale spustanie. Par ludi sa slnilo pri mori. No dlho si to neuzili, bo chodi marine police a ludi posiela kade lahsie. Samozrejme vsetko len dohovormi. Najvyssi cas sa odtialto pobrat. Som zvedavy co bude na pevninskom portugalsku. Po cviceni na ubytku zistene, ze cyprus ma zavrete letiska az do 17.5 (info z fora cl). Tak sa pridavam k chlapcom a bookujem letenky. Uz len cakat kedy ich zrusia. Obed velmi zdravy, salat so syrom. Syr nieco na sposob mozzareli len menej chutny a viac jemny. Wifi furt hapruje na terasach, v kuchyni co je dost nahovno. Po obede slnenie sa na ... read more

Europe » Portugal » Madeira April 24th 2020

Uz klasicky idem k budke rodoeste pri pekarni opan. Ako skuseny harcovnik prichadzam 5min pred odchodom busu. Naskakujem na rovnaku linku, ktorou som siel do corridy. Cesta rovnaka ako minule az na jednu zmenu. Ludia presadaju do ineho busu na inom mieste. Uz uz to vyzera, ze pojdeme po dialnici, no zrazu ju opustame a po vedlajsej ceste sa vraciame nazad smer funchal. Ide sa do strmeho kopca, do zatacok vodic truby. Po dost dlhej dobe prichadzame k zahradenej ceste do camara do lobos. Tu nestrazia ziadny policajti. Otacame sa a ideme rovnakou trasou nazad. Naberame kopu ludi. Vsetko dochodci, takze geriatria bus. Jedna babka bola urcite dostana, neuveritelny smrad. Sofer bral ludi aj bez listku. Dedinky v kopci, super zeleninove terasovite policka. Do riberia brava prichadzame s meskanim. 10min pauza a pokracuje sa. Ako predtym ... read more

Tot: 0.297s; Tpl: 0.018s; cc: 7; qc: 64; dbt: 0.1924s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb