Pakking pågår!


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway » Western Norway » Bergen
January 4th 2006
Published: January 4th 2006
Edit Blog Post

Mindre enn syv t-skjorter. Tre bukser. To par sko. En genser. Et skjørt. En bikini. Hvordan skal jeg egentlig klare meg?



Nå er det mindre enn 48 timer til jeg drar og jeg kjenner at jeg er litt stresset. Jeg har nemlig ikke pakket. Det er ikke helt enkelt nemlig. En måned på språkskole, der jeg treffer andre, to måneder på barnehjem og tre måneders reising er ikke det letteste å komprimere ned i en sekk. Første måneden vil jeg jo helst være litt stilig - man jo ikke se helt nerd ut selv om man skal reise. De to neste månedene bør jeg ha slitesterke og gode klær, som jeg samtidig ikke er redd for. Backpacking er jo en gang backpacking, men jeg skal jo tross alt mange steder på tre måneder og det er nok ikke like kult med lyse bukser med masse lommer alle steder. Og så er det jo faktisk sånn at jeg helt generelt liker meg best når skoene og t-skjorten matcher... Men jeg kan jo ikke tenke sånn!

Den fornuftige siden av meg prøver å forklare at jeg nå skal tenke praktisk, at det er ingen i mellom-Amerika som bryr seg om om mine sko ikke matcher t-skjorten og at det viktigste er at jeg ikke har for mye med meg. Men så var det denne andre stemmen da, som kommer med kommentarer som "De røde skoene tar jo ikke så stor plass og matcher vindjakken," "Om så treningssko er gode å gå i, så ser de da ikke særlig pene ut. Du kan jo bare ta med noen andre og heller slite dem ut underveis." og "Du har jo plass til en ekstra genser/topp/bukse/shorts/skjørt/bikini/skopar - sekken er jo stor."

...og jeg skal klare meg alene i den store verden i et halvt år. Tror egentlig at jeg har veldig godt av det! :D

Advertisement



4th January 2006

:)
Hei vennen, jeg ville egentlig bare være den første som skrev noe :) Lykke til med pakkingen din, så ses vi i morgen! Love ya

Tot: 0.075s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0466s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb