Moeizaam vertrek


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway » Trøndelag » Trondheim
August 11th 2010
Published: August 15th 2010
Edit Blog Post

Veel te laat kropen we gisteren in ons bed met alle gevolgen van doen. Iets na 10u kom ik uit men bed en begin ik te pakken. Ik neem nog een douche ook omdat ik niet weet wanneer de volgende zal zijn. Daarna ontbijt ik samen met Rahul en dit loopt een beetje uit de hand. We hebben een goed gesprek en de tijd vliegt voorbij. Ik neem afscheid van Rahul’s moeder en broer en samen trekken we richting het centrum; Nog even langs de supermarkt voor wat inkopen. Rahul gaat nog een eindje mee en vraagt nog een paar keer de weg. Uiteindelijk dwaal ik op GPS de stad uit. Het centrum ligt in een put en ik kan al direct flink klimmen. Wel grappig dat ik met men beladen fiets ben dan sommige mensen zonder. Ik heb eigenlijk niet veel zin en ik maak maar langzaam vooruitgang. Het is ook best warm en de zon is fel. Na een tijdje gaat de weg onverhard langs een meer met de nodige kuitenbijters. Iets na 18u en maar 33km nestel ik me naast de weg voor de nacht. Ik was me in de rivier maar moet daar wel een half bos voor omploegen. Na het avondmaal kruip ik in de tent die scheef staat. Dit is wat anders dan men zachte bed van de voorbije 3 nachten.

Advertisement



Tot: 0.218s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 57; dbt: 0.0823s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb