Trondheim 1


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway » Trøndelag » Trondheim
August 9th 2010
Published: August 10th 2010
Edit Blog Post

Na een zalige rust in een echt bed gaat men eerste dag in Trondheim van start. Eerst ontbijten ween dan poets ik men fiets. De ketting ga ik te lijf met white spirit en het vuil dat eraf komt, is enorm. Ik had dit al eender moeten doen. Daarna volgt de rest van de fiets. Ik probeer niet te fanatiek te zijn en handel het poetswerk snel af. Dan doe ik de fiets binnen voor wat herstellingen: nieuwe trapas, cassette vast zetten, spaakspanning nakijken. Vervolgens gaan we verder naar het stadscentrum? Op de verkenningstocht door de stad komen we door de hoofdwinkelstraat, oude huizen, het koninklijk buitenverblijf, nog even binnenwippen bij een outdoorwinkel,… We sluiten af bij een fort dat op een hoge heuvel ligt boven de stad. Na het nodige zweet bereiken we de top waarvan je een mooi zicht op de stad heb. Hier bevind zich ook de eerste fietslift in de wereld maar ze is buiten gebruik. Na een drankje maken we ons op voor een lange wandeltocht terug naar huis. Thuis eten we pizza en kijken vervolgens een DVD. Normaal wilden we naar de bioscoop maar iedereen was te moe dus werd het home cinema.


Advertisement



Tot: 0.308s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 56; dbt: 0.1772s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb