A második nap

Europe » Norway » Northern Norway » Tromsø
March 13th 2006
Published: April 6th 2006

-3 fok van és Neidenelven-ben vagyunk. Este 11 van, és ismét fárasztó napot tudunk a hátunk mögött.

Délelőtt még körülnéztünk Tromsoben, elmentünk a családhoz, ahol Judit lakni fog, és beszélgettünk velük - bár inkább csak norvégul beszéltek, lévén mást nem igazán értettek meg. A ház közvetlenül egy fjord partján épült, az ablakból jobb kilátás van, mint Magyarországon bárhol.

Utána átmentünk a Vilmarkscenterbe, a lányok munkahelyére, ahol legalább 150 kutya (leginkább husky) volt. Láttunk egészen kis gombolyagokat is, melyek nemrég születtek, és nagyon édesek voltak. Később vettünk telefonkártyát, meg buszjegyet is a városban.
Kiderült, hogy a helyiek úgy használják a repülőt, mint mi a buszt: a gépünk elindult Tromsobol, aztán leszállt még két helyen tíz percre mielőtt megérkeztünk volna.

A vendéglátóink késtek (10 percet), aztán arra hivatkoztak, hogy a gép ért be hamarabb. Egyébként végtelenül kedvesek, Bjoernar elképesztő jól beszél angolul, de Merette is aranyosnak tűnik. Megérkeztünk a szállásra, körbenéztünk, de sötét volt.

Egy nagyon kicsi házban fogunk lakni, ahol csak két ágy van, semmi más, de lesz egy másik helyünk is, ahol szauna, konyha, TV, nappali stb. van, csak épp ágyak nem. A vacsoránál beszélgettünk a későbbi teendőkről, de nem árultak el sok mindent. Ami biztos, hogy részt fogok venni Norvégia harmadik legnagyobb kutyaszánhúzó versenyének szervezésében úgy három héten belül. Lesz valami projekt, amit holnap mondanak el, szóval majd meglátjuk.

Tot: 0.055s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0361s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb