Matkalla perille...

Europe » Netherlands » North Holland » Amsterdam
March 8th 2010
Published: March 8th 2010

Terveisia Hollannista, Amsterdamista! Ensimmainen lento on ohi, kaksi viela jaljella. Nyt (aamupaiva) odotellaan "yolentoa", 12 tunnin lentoa Hong Kongiin, jonne saavutaan aamulla sikalaista aikaa. Siita sitten viela Balille eli "perille" 😊 Tosin ei me aiota Balille jaada, vaan aikomuksena on kierrella Sumatraa, Sulawesia tai ehka mahdollisesti... Oikeastaan on suunnitelmat viela aika levallaan ja eletaan taas fiiliksen mukaan. Mikapa sen mukavampaa!

Pakkailut ja muutkin valmistelut jai melko viime tippaan, mika aiheutti pienta hermostunutta lepatusta vatsan tienoilla ja aikamoisia hihityskohtauksia eilen illalla. Aika monesti ilmassa roikkui kysymys "mita viela?" ja melkein yhta usein se jai vastausta vaille. Mutta lopulta rinkat suljettiin ja samoin yritettiin tehda silmille. Ehdittiin nukkua joitakin tunteja, ennen kuin taksi saapui noutamaan kahta balleriinoissa sipsuttavaa rinkkailijaa.

Talla hetkella vain huokaa, etta matka olisi jo ohi ja saisi sulaa Indonesian auringossa. Ensimmaiseksi illaksi on tilattu tunnin jalkahieronta, joka takaa rentoutuneen kropan ja loistavat younet. Siita loma voi alkaa...

Tot: 0.064s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0386s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb