Blogs from Malta, Malta, Europe - page 22

Europe » Malta » Malta July 5th 2008

Help me!!! I'm melting!! It's like 80 degrees here...at night. Right now, I think we've breached the 110 mark. Seriously. OH MY GOD, RESPONSES! Whitney, that time machine thing....you are my new favorite person. Holy crap. I've been here for like a week, and all I've been thinking about is Time Machine, which really sucks. I'm in the middle of Europe like "Omg, must watch movies!!" Doctor who...Harry Potter...Time Machine...You are so in for the biggest hug of your entire life when I get back. Dylan...Sorry. Yes, all the european chicks are really hot...but no pictures yet. I did, however, get some awesome car pictures for you. But that's about it. So, I just found out that NO COMPUTER IN MALTA ACCEPTS SD CARDS. Yes, I'm serious. So unfortunately, no pictures for you guys for a ... read more

Europe » Malta » Malta July 3rd 2008

Jou! Comino saarel toimus siis meie staffi väljasõit. Liisi jätsin koju mõnusasti higistama ja teistega kogunesime Fuegos häbematult vara (8.30 - hommikul). Sõit läks lahti umbes kell 9. Alexi ja hispaania pihvidega vallutasime Gaili auto ja sõitsime Malta põhjaosa suunas. Maastik oli väga ilus ja mägine. Ühel pool oli suur kuristik ja tee ise oli nii väike, et sinna ainult üks auto sõitma mahtus. Ehk siis kui keegi oleks samal ajal otsustanud sama teed mööda alla sõita (mis on täiesti loogiline, et keegi seda võiks teha..kuna tee mitte ühesuunaline polnud), siis oleks olnud ikka päris kole lugu. Sadamasse jõudes ostsime ferry piletid ja põrutasime Comino saare suunas. Siin Malta juures on üldse 2 saart (kus mingil määral elu käib). Comino on väiksem ja seal paikseid elanikke nagu polegi, aga Gozo on suurem veidike ja seal elatakse ... read more
Blue Lagoon
Valletta
Old Theatre Street

Europe » Malta » Malta July 2nd 2008

jou öösdöalds wir haben keine freunde uurrurrr KAKA kurk on valus aga välja lähme ikka BELKSI tüdrukutega vist miil tuleb varsti okkouokkouokkou homme kirjutame päris blogi kurk on ikka valus ema on sul kurk minu ema ei ole kurk, sinu ema on kirk HAHHAHA, saakkkkerid te ei ole maltal ja nagu kariina personal message ütleb, siis: NII ON NAGU ELU KÄIB elu õpetab ka homseni (täna püherdasin põrandal, oli hea päev seega) soovilooks on outkast - roses ja läheb pühendusega soome mathiasele, sest tema mõistab kaka tõelist olemust.... read more

Europe » Malta » Malta July 1st 2008

Lõpetasin vist pühapäeval, kui Kris pärast meie tuulist autosõitu kella viieni magas. Lõpuks ajasin ta tõesti üles ja siis tegime koos mittemidagi edasi, kuni saabus mõistmine, et tööle peaks ka minema. Olime koos väljas gazebos tööl. Algul oli meiega üks uus poiss ka, kes oli päris nõme ja õnneks viidi main bari üle. Nii et olime Krisiga kahekesi õues, mis oli khuul, sest me pole just väga tihti koos samas baaris. Igatahes jah, kuigi oli pühapäev, siis kliente oli ikka palju ja tõmblesime terve aja. Tööpäeva alguses on alati see probleem (vähemalt minul), et ma ei suuda algul kohaneda jookide ja värkide tegemisega ja siis just alguses tellivad need toredad tädikesed ja pihvikesed endale mingeid vahvaid kokteile, mille meisterdamisest mul õrna aimugi pole ja siis lappa seda pagana kokteiliraamatut ja otsi seda chinese hat glassi ja ... read more

Europe » Malta » Malta June 29th 2008

Meil on üks kohustuslik pilt lisamata!!... read more

Pealkiri tuleneb Krisi eilsetest suurtest ja võrdväärsetest tippsündmustest. Oojaa, meie põnev elu Maltal. Ärkamisega tegime algust umbes 12-1 ajal, no nagu ikka ühesõnaga. Väga kaua ei munenudki ja lohistasime end jälle majast välja basseini äärde. Kaks tunnikest haarasime päikest ja lugesime ja leotasime ka vahepeal basseinis. Tulime sisse ja ei teinud suurt midagi. Mõsnis veetsime aega ja lugesin veel mingit raamatut, mille siit leidsin. Igatahes selline mõnus laupäevane olemine. Kuna pidime eile uude klubisse tööle minema ja auto pidi meid tavalise klubi juurest 8.15 peale võtma, siis alustasime oma valmistumisega juba varakult. Emil laekus ka vahepeal koju ja passis siin meiega ja võimalik, et Belgia tüdrukud tulid ka ja Elina ja Isak vist ka ja kogu tuba oli rahvast täis. Elina ja Isak läksid täna hommikul ära, nii et ütlesime neile juba eile õhtul guudbai. Imesime ... read more

Europe » Malta » Malta June 28th 2008

Jou! Eile oli väga mitmekesine päev. Ärkasime kell 14-15. Käisime poes ja tegime suured šopingud. Muuhulgas ostsime ka EESTI KALAPULKI (Esva). Peale poeskäiku vaaritas Emil mingisuguse pasta ja kastme kokku. See maitses nagu liha, aga tegelikult polnud mingist lihast haisugi. Sõime ja veeresime uuesti magama. Ma tundsin end veits haiglaselt. Täna on juba natuke parem. Aga ma üritan paar päeva ujumisest ja muust ohtlikust hoiduda. Õhtul olin terrassil tööl ja liis all gazebos. Nõme ja igav oli, tegin mingeid kokteile, mida varem teinud polnud ehk siis leiutasin seal parasjagu ise pool välja. Noh, tegelikult meil on mingid raamatud ka kust neid retsepte vaadata, aga kõikides baarides pole kõiki koostisosi, niiet siis panedki seda mida ise tahad. Emilil oli eile firmapeol esinemine ja ta on selle üle nüüd väga uhke. Rääkis just, kuidas kõik kokad ja waitressid ... read more
Majakese tagune

Europe » Malta » Malta June 27th 2008

Päevad EI OLE vennad ja ööd ammugi mitte! Plaanid lõppevad halvasti ja spontaansus näitab end aina paremast küljest. Üleeile oli minu vabale päevale järgnev päev ehk siis ärkasin pool3, et kell 4 vaevaliselt voodisse tagasi loivata. Enne tööd oli vaja ellu ärgata. Siis läksimegi jälle nagu tavaliselt tööle. Mina olin üksi terrassil, kus oli ikka päris igav, sest väga rahulik oli ja Kris oli välibaaris kaks tunnikest ja siis sai lahti. Aa, see oli see hollandlaste viimane õhtu ka. Siis Kris tsillis veel hollandlasega, kuni mina pead vastu letti tagusin, sest no jube igav oli ikka. Tulime koju jälle mingi poole5 paiku ja see värk on ka, et iga kord lähme peale tööd Champist läbi. See on üks saiakeseputka moodi asi. No mõtleme küll, et me ei tohi sinna minna, lihtsalt ei tohi, sest kamoon, sööme ... read more
Rand II

Europe » Malta » Malta June 25th 2008

Houhouhou! Eile oli ikka päris lühike tööpäev. Ma küsisin kohe Josephinelt, et mul vaja varem ära minna ja siis ma juba kahest olingi vaba kui lind. Meil on seal Fuegos erinevaid ülemusi tõesti jalaga segada. Francine on kahjuks ikka põhiline - see suur kuri kapp. Ausalt öeldes, kui talle nuga kätte anda ja minuga kahekesi ühte tuppa jätta..siis noh..ütleme nii, et see lõpeks päris kurvasti. Aga siis on meil veel ülemus Ian, kes on natuke uimane ja hästi-hästi tore. Teda näeb harva. Ja Josephine, kes on ka tore, selline pisike prillidega tädike. Tal on alati platvormid jalas. Töökaaslasi on meil nii palju, et iga päev tuleb vastu ikka mitu uut nägu. Turvamehed on koguaeg samad. Ja noh, ma pole küll Eesti turvameestega lähemalt tutvunud, aga siinsed on küll täiskohaga perverdid. Siis on meil Daniel, pisike mustanahaline ... read more

Europe » Malta » Malta June 24th 2008

Aaaaa meie kuulame mingit Emili hiphopi muusikat praegu. See selleks. Uus info on seeeee, et... kirjutasime siin parasjagu postkaarte ja mõtlesime, et kindlasti tahate teie meile ka kuhjadega kirju, pilte, kaarte ja pakke saata. Jep, meil oli õigus. Siin on meie muinasaegne aadress, kuhu emaili saata ei tasu: Ta Giorni Court, apartment 8 Lapsi Street, STJ1265, St. Julian's Malta L... read more

Tot: 0.166s; Tpl: 0.006s; cc: 3; qc: 68; dbt: 0.1232s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb