Elämää Erkel Utcalla :)

Europe » Hungary » Central Hungary » Budapest » Pest
May 11th 2008
Published: May 11th 2008

Täällä ollaan jo kuin kotona! Jaana käy Kauppahallissa ostoksilla ja kokkaa kaikenlaisia dieettiimme sopivia keitoksia... Eilen tehtiin Co au vin a la Montignac, paellaa ja uunikasviksia. Kaikista tuli oikein onnistuneita. Huomenna syötetään kukkoa Mamalle ja Nagy Mamalle. Mammat saapuu klo 13... Maanantai on täällä II Helluntaipäivä ja siten Pyhä. Kaikki on kiinni!
Tänään oli Helluntai ja äitienpäivä. Me tehtiin retki Tonavanmutkaan Zebegenyn kaupunkiin. Sää oli ihana ja lämpöä autonmittarin mukaan 22 astetta. Filmattiin paljon. Käveltiin myös Kiraly Rét -reittiä ylös Börzsöny-vuoristossa. Jaana satutti varpaansa ja nyt siinä on mustelma... ei kuitenkaan murtunut! Tosi kiva päivä!
Illaliseksi syötiin kukkoa... ja todettiin sen olevan siis loistavaa ja kelpaa varmaan mammoillekin... Nyt , eikun nukkumaan.

Tot: 0.143s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.1179s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb