IOS A VEDA


Advertisement
Greece's flag
Europe » Greece » South Aegean » Ios
September 23rd 2012
Published: January 20th 2016
Edit Blog Post

Geo: 36.7315, 25.2898

GUN 11 PAZAR :
Sabah 08:00 Turhan geldi ailecek ATV'ye binmişler var mısın ? diyorlar ..
Cazip teklifi reddedemezdim
Ayşe'yi uyurken bırakıp, ATV me atladım.
Adanın doğu tarafındaki Ag.Theodoti koyuna gittik..
Yol boyu manzaralar güzel ,ama koyda bizden başka bir Allahın kulu yok..
Turhan'lar devam ediyoruz dedi
Ben bu koyu gördükten sonra ilerde ne olur ki ?
diye düşündüm ve otele dönmeğe karar verdim.
Ayşe ile güzel bir kahvaltıdan sonra odayı toparladık..
gemimiz tam saatinde geldi


Ios'a veda zamanı geldi..

Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:


Ios Videosu :



Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement



Tot: 0.062s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 23; dbt: 0.0357s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb