Blogs from Bernkastel-Kues, Rhineland-Palatinate, Germany, Europe - page 2

Europe » Germany » Rhineland-Palatinate » Bernkastel-Kues March 13th 2011

Geo: 49.911, 7.06647 GUN 10 GUNLERDEN PAZAR Artık karnımız acıktı ve geri dönüş yoluna girdik. Ayşe için "Kuvers" herkes için "Kues" olan kasaba ,burada çok moda olan düet bir kasaba .. Bu format çok yaygın buralarda .. Her iki yakaya bir şans veriyorlar.. Her zaman ki gibi karşı yaka Bernkastel ( herhalde kalesi yüzünden) Bu yakanın adı Kues. Çok şık ve gösterişli iki kasaba. Anladığım kadarı ile yazın buraları pek civcivli olabilir ama bu sezon tek tük insana rastlıyorsunuz. Burası yörenin ünlü turistik ve sağlık beldelerinden biri sayılıyor. Aynı zamanda filozof ve din adamı Nikolaus Von Kues'in doğum yeri. Bu zatın bizimle ilgisi şöyle .. Osmanlı Istanbul'u zorlarken Doğu kilisesinin Batı kilisesi ile barışması ve birleşmesi için devrin papası IV Eugenious 'u ikna etmesi ve ulvi amaçla istanbul'a ge... read more
mallarımız
kucuk evler
odun evler

Tot: 0.04s; Tpl: 0.003s; cc: 8; qc: 12; dbt: 0.0102s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb