Blogs from Greven, North Rhine-Westphalia, Germany, Europe

Europe » Germany » North Rhine-Westphalia » Greven September 17th 2022

Zaterdag 17/9/2022 – Greven – Munsterland 2e reisdag terug naar huis. Gestopt na 370km in Greven in de buurt van Munster. Veel regen en veel 'Stau' op de Duitse Autobahnen. We beginnen ons nu al bijna thuis te voelen. Druk verkeer, krakkemikkige wegbedekkingen, oplap-reparaties, as-verleggingen en versmallingen van 3 naar 1 rijvakken met bijhorende monsterfiles. Wat een verschil met Denemarken. Morgen nog zo een dagje, en dan zijn we terug thuis. We hadden een leuke vakantietoer in Denemarken. Nonkel Maarten had gelijk. Denemarken is een mooi land ook om op vakantie te gaan. Dit is de laatste blog-update van deze reis. Met dank aan het thuisfront, familie, vrienden en kennissen die onze blog volgden en ons die leuke commentaren lieten. ... read more
Greven - laatste stopplaats
Yacht haven en Wohnmobilplatz
.... eerst nog stevig discuteren, kwaken en tateren.....

Tot: 0.038s; Tpl: 0.004s; cc: 8; qc: 12; dbt: 0.0113s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb