5.den - presun domov


Advertisement
Germany's flag
Europe » Germany » Berlin » Berlin
September 19th 2016
Published: September 24th 2016
Edit Blog Post

Noc bola v pohode, check out tiez, tak smer U7 a zastavka Johannisthaler Chaussee.

Nieco po 45.min vystupujem a hned kupujem syrovy rozok.

Pri plateny mensi problem,ocul som 1,5€ miesto 1,7€, tak som mu dal 1,5€ a uz sa zberal na odchod 😊

Alejou sa zacinam presuvat k poloblukovemu cinziaku gropius. Ono prakticky celu tuto oblast navrhol gropius.

Kopa stromov a zelene a samozrejme stare komunisticke cinziaky.

Mensia odbocka do blizkeho lidla. Heh sedlak v meste sa prejavil. Idem si brat berlinera (siska plnena lekvarom), otvorim sklenene dvere a rukou si ho dam do sacka. Pochvile pride po mne dalsia zakaznicka, ta chyti do ruky specialnu lopatku a bez toho aby otvorila sklenne dvierka lopatkou preklopi berlinera do bocneho priestoru a tam si ho uz rukou zoberie.

Co ma prekvapilo,zalohuju tu aj plastove flase.

Po nakupe uz smer zaobleny cinziak, zaujimavy architektonicky pocin zo 60-tych rokov.

Nasleduje uz len presun zelenou az k letisku. Ako si tak idem, kukam,ze furt vidim po stromoch modru tur.znacku. Zapinam teda aplikaciu mapy.cz a ahaho, modra znacka vedie skoro az k letisku.

Tak sledujem uz len tuto znacku, neskor prechadzam cez zahradkarsku oblast, velmi pekne upravene zahradky a vsade veju nemecke vlajky.

Fajnove dedinske prostredie.

Kludny okolim sa dostavam az na koniec berlinu, tu sa modra staca, tak ju opustam a kusok po malo vytazenej ceste sa dostavam do schonefeldu.

Mini dedinka s fajn parkom a vodou v strede.

Odlovujem kesku, prechadzam lavku nad zeleznicou a uz som len kusok od letiska.

Nabieham do terminalu D, hned vyhladavam zachod,nic moc.

Do odletu neaka hodinka, tak este chvilu relaxujem vonku na trave.

Presun do terminalu C,kde je hned securit kontrola.

Securitak mi dava na vyber ang alebo nem, tak si vyberam slovensky, hned zbystri a zartovne zistuje odkial som, ooo bratislava take krasne miesto, hned ho vyvadzam z omylu.Sa mu to nevzda,tak dava do placu brno,ci poznam.Hej. Dodava, brno tam je vela buzerantov 😊 Fakt zabavny securitak

Staviam sa do sceneru, nohy na znacky, zdvihnut ruky, sup sup a uz som oskenovany, nikde nic este ukazujem podrazky a uz som na terminaly.

C-cko je uplne nist, nastastie je to prepojene aj s ostatnymi, tam klasicky dutyfree a obchodiky.

Letisko ale strasne ,malo miesta, kopa ludi.

Pri mojom odlete naskakuje meskanie 15.min, ktore sa nakoniec natiahne na 50.min.

Uz je jasne,ze mi kupeny spiatocny listok do serede prepadne.

Skusam sa logovat na net ale bohuzial zdarma bola len prva hodina,tak nic, neda sa to zrusit.

Pri gate ziadne stolicky,len dlha chodba,par ludi sa predbieha,priority boarding.

Opat beru ludom batozinu do podpalubia,niektory dokonca aj doplacaju za nadrozmernu batozinu. Zas fullovica.

Mam nahovno sedalo, v strede.

Let ubehol, letusak bol super zabavny, letusky uz nieco lepsie ale furt zadna slava.

Po tvrdom pristati vychadzam pred letisko,stoji tu bus, sprintujem, teoreticky by som bus mohol stihnut.

Policajtov tu uz skoro neni ani vidiet,no summit uz skoncil

Ludia si kupuju a cvakaju listky,ale to netreba bo je tyzden mobility a ak ma clovek vodicak listok na mhd nepotrebuje. Nechapem preco tento oznam nevylepili do busov alebo aspon nad automat pred letiskom.

Prestup stiham v pohode, vyzera to nadejne ale nie, zapcha,na nivy prichadzam s 20min meskanim a moj bus je uz papa.

Zhavim freewifi a kukam spoj, ide mi turancar, nabieham dnu, no tento cez sered nejde, menim nastupiste a uz sa vezem domov.

Este,ze bola zadarmo mhd, takto som v strate len 0,4€ ak by som pocital,ze si kupim mhd listok.

Po berline tu je neuveritelna zima.

Pri martinovej pizzerii ma vyzdvihuje zuzana,kupujeme dve pizze a zajtra mozem zas nabehnut na pracovny kolobeh

naklady

mhd listok AB - 2,7€
rozok so syrom - 1,7€
nakup v lidli - 1,83€ (2xberliner 0,98, praclik 0,35€, voda1l 0,25€ + 0,25€ zaloha za flasu)
bus turancar ba-sered - 2,9€

foto
berlin

Advertisement



Tot: 1.308s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 48; dbt: 0.9197s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb