Får styr på de sidste ting..


Advertisement
Denmark's flag
Europe » Denmark » Region Hovedstaden » Copenhagen
April 27th 2011
Published: April 27th 2011
Edit Blog Post

Hej

Efter grundige overvejelser om hvordan jeg skulle dele mit eventyr er valget efter tilfældighedsprincippet endt her. Der er ikke noget som at tage hurtige beslutninger😊

I morgen kl. 12 rejser jeg to måneder til Indien. Har haft et utal af samtaler vedrørende emnet "Hvor sindsygt er det ikke!!", men nu er jeg landet der hvor jeg bare ser frem til at opleve det, uden at have nogen vilde forventninger. Frygten for at rejse alene for første gang i et land jeg ikke har rejst i før, har også forladt mig.. i hvert fald det meste af tiden! Så efter at have forsikret alt og alle om at jeg nok skal passe på mig selv og nok skal huske at børste tænder, er jeg vel sådan set klar til at komme afsted. Har fulgt pakkeguiden fra forskellige rejsebøger, hvilket har resulteret i en rygsæk pakket uden forfængelighed og hvor to måneders forbrug af wet-vipes og hånddisinfektion fylder godt op.. (lidt neurotisk har jeg lov at være).

Så tilføj et rss feed hvis du vil følge med i min rejse, eller drop ind når det passer dig. Jeg lover ikke at jeg opdaterer den på et bestemt tidspunkt eller med bestemte intervaller, for det her handler for mig om at opleve et efter sigende helt fantastisk og voldsomt land, på dets præmisser uden at give mig selv for mange opgaver. Jeg kan dog love at jeg skal gøre mit bedste for at gøre det underholdende og farverigt igennem sprog og billeder.

Vi ses 😉

Magnus

Advertisement



Tot: 0.053s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0318s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb