Forår i Danmark

April 19th 2006
Published: April 19th 2006

Hej igen
Long time, no seen!
Ja - det tager tid at komme hjem fra et dejligt og langt ophold i udlandet. Et gammelt ordsprog siger: "Ude godt, men hjemme bedst", Jeg spørger så bare: "Hvorfor ikke tage lidt af det hele?" Jeg er en stor fortaler for, at "Det Bedste" findes hvor man vil, hvorfor skal vores oplevelser altid gradbøjes? Og egentlig, hvis ret skal være ret, mangler der vel også en sentense.. Hvad kan - hvis ovenstående ordsprog tages peditesseagtigt og bogstaveligt i gradbøjningens navn - stå i mellem god og bedst? Hvis ude er godt, hvor er det så bedre at være end bedst derhjemme? Tja, wondering................ er det i vandet, luften eller under jorden?

Just playing with the words!
Forår er det blevet - herom skal ikke herske nogen tvivl. Påskeliljerrne pryder de danske haver. Vintergækkerne er på sit højeste, fuglene synger, havehandskerne er fundet frem, krydderurtefrøene sået og jo, det er det "bedre" ForårsDanmark.

Best regards,

Et Kjæmpe +

Tot: 0.101s; Tpl: 0.008s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0332s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb