Marijke en Luc


Advertisement
Belgium's flag
Europe » Belgium » West Flanders
June 28th 2007
Published: June 28th 2007
Edit Blog Post

Hello,

Backpacks almost organised, tickets are available, garden cleaned up, ready to take off

Advertisement



28th June 2007

hallo hier kucaro , hebben kontakt gevonden via "favorieten"op het internet !??!
28th June 2007

Mijn koffers zijn ook gepakt maar tis naar Slovenie van mij,een pintje gaan drinken...voor 4 dagen, veel plezier en geluk op jullie reis
28th June 2007

Drive carefully
Skippy en Marijke, ik had reeds een comment gemaild maar is niet verschenen op de blog. Misschien hebben jullie het gekregen op jullie prive-adres ? In ieder geval een goeie reis toegewenst van ons allemaal and as you are ready to take off : " Step on it " Ik ben een beetje jaloers.
29th June 2007

ZEER goede reis gewenst ! zorg goed voor elkaar en genieten maar !!! kijken al uit naar jullie berichtjes !
29th June 2007

Greeting from Windsor!
You both must be excited as the days are counting down. We wish you both the very best in your travels and will checkin on a regular basis. November seems so far away to once again meet, however time will fly. All the best! Craig and Maria
29th June 2007

goede reis
hallo, graag had ik nog even gezegd dat ik enorm heb genoten van ons meisjesavond. ik wens jullie veel geluk en een goede reis toe, jullie droom wordt eindelijk werkelijkheid, geniet ervan dat overkomt je maar 1 maal. goede reis en zorg goed voor elkaar. Liefs Anouschka.
29th June 2007

The eagle has not landed yet!!!!!!!!!!!!!!!
Have a very nice ,adventurous and exciting journey.
30th June 2007

Marijke en Luc, we wensen jullie veel geluk met de wereldreis, geniet ervan! Wij zijn blij dat we via deze weg een beetje jullie wereldreis kunnen volgen. Goede reis gewenst!
30th June 2007

Hallo, het is hier met Pauline! Ik wens jullie een aangename reis , geniet er maar goed van! Ik zal zeker aan jullie denken ... Groetjes Pauline XxX
30th June 2007

We wensen jullie een prachtige reis, geniet ervan en ook van elkaar. Vele groeten en tot veerziens. van gans de familie Rosseel-Maertens
30th June 2007

Goeie reis !
Wij wensen jullie een prima reis toe ; we zijn zelf druk in de weer met de voorbereidingen van onze wandeltocht en denken te vertrekken in de 2de week van juli. Tot mails!!

Tot: 0.176s; Tpl: 0.015s; cc: 10; qc: 55; dbt: 0.1031s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb