Marijke en Luc

Europe » Belgium » West Flanders
June 23rd 2007
Published: June 23rd 2007

Hallo,

Typisch belgisch weertje voor alle braderie- en feesttoestanden terwijl we de laatste week ingaan voor de start van ons avontuur. Wie wil reageren op de berichtgeving kan op deze pagina onderaan klikken op " add comment", vervolgens de kadertjes invullen, en klikken op send.

23rd June 2007

Bedankt
Hi. Alvast bedankt voor een eerste mailtje,hopelijk ontvangen we er regelmatig tijdens jullie reis. Mischien zie ik u nog volgende vrijdag in de sporthalle? in geval van niet, groetjes en een goede reis. Aurel en Betsy
23rd June 2007

weer
Welk weer gaan julie tegemoet de eerste week?
24th June 2007

hehehe, ja echt belgisch weer zou er de .... van krijgen voor de zondag, wens jullie alvast veel succes op jullie wereld reis. Groetjes Wimpie
24th June 2007

Goed ontvangen!
Hallo, Bij deze willen wij jullie leten weten dat we het systeem snappen (haha) en vanaf nu jullie avonturen kunnen volgen. We kijken alvast uit naar de eerste berichten.
25th June 2007

Bon voyage !!!
We wensen jullie een prettige reis en veel geluk toe en tot volgend jaar...
25th June 2007

Safe journey
Good luck to you both and have a safe journey
26th June 2007

Have a safe trip
Hello Marijke en Luc. We hope you will have a safe trip. We are very happy for you that you get to do what you enjoy so much. We will dream with you and wish we could be there. So, good luck and be safe. Looking forward to periodic updates.
28th June 2007

test
Moest je iets tegenkomen dat ik nog zou aankunnen, graag seintje voor mijn reisplannen. Weemaes - De Ceuleneer Deloraine Court 13 4226 Robina Gold Coast Queensland

Tot: 0.148s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 59; dbt: 0.068s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb