Marijke en Luc


Advertisement
Ecuador's flag
South America » Ecuador » North » Quito
June 14th 2007
Published: June 14th 2007
Edit Blog Post

h2]Good day

As we are preparing our trip, I thought it would be convenient to start up a blog, so people who want to follow us on our trip, can do so. Departure day is the first of July. Link on the web to start our journey with is: http://www.gapadventures.com/tour/jev.

Advertisement



14th June 2007

good luck
Hopelijk gaan de voorbereidingen naar wens !! Maak er een mooie reis van ... wij zullen van hieruit proberen mee te genieten ...
14th June 2007

Dear friends, I wish you good luck, and a lot of wonderful times, and a great trip to remember. Take care Phil
14th June 2007

Plezier
Hey, wij wensen jullie alvast een heel aangename reis toe, bekijk het allemaal maar goed. Zo'n kans krijg je maar éénmaal in het leven. Kom er heelhuids uit en na een jaartje drinken we er ééntje op enjoy the trip
17th June 2007

good Luck
Stel het goed
19th June 2007

Bon voyage
Great to talk to you during my recent trip to UK. Please email and let me know approximately when you will be coming to Australia. Have a wonderful trip. Take care, Jane
2nd July 2007

Hello
Zijn jullie goed aangekomen in Caracas? Hopelijk is jullie vlucht goed verlopen. Ik wens jullie een prachtige reis. See you in Edmonton. Take care Philip
10th July 2007

Veel succes en plezier in Ecuador. Hopelijk is jullie trip in het regenwoud goed verlopen. Niet te veel last had van beestjes. Ik weet dat ze aldaar lelijk te keer kunnen gaan. We horen en schrijven elkaar nog. Take Care travellers. Phil
18th July 2007

Hello
Hallo globetrotters, Hoe stellen jullie het ? En waar zitten jullie momenteel ? Hopelijk is alles goed met jullie ? Heb je reeds mijn e-mail ontvangen inzake onze afspraak in Canada ? Het weer in Brugge is er eentje om van te huilen. We hebben weer zo'n één van de prachtige zomers zoals altijd, maar ja wat wil hier in België. Ik denk dat dit momenteel niet van belang is voor jullie en groot gelijk heb je. Heb je reeds al foto's doorgestuurd via je webblock ? Indien wel ik kan ze maar niet vinden, maar ik zoek wel verder tot dat ik ze gevonden heb. Take Care Phil
9th September 2007

Hoe gaat het ?
Beste Luc & Marijke Vandaag een prachtige dag gehad met Eddy & Myriam. Ik ben vandaag bij hen langs geweest om wat info te geven over Canada. Ik heb Eddy & Myriam zover gekregen dat zij met mij zullen vertrekken op de vlucht van Brussel naar Toronto om hen aldaar af te zetten bij Christine. Nu maar te hopen dat zij nog plaats hebben op dezelfde vlucht. Ik heb de nodige info inzake Joker nagelaten zodat zij morgenvroeg vlug kunnen telefoneren. Hoe gaat het anders met jullie ? Ik heb gezien dat jullie nu in de sneeuw zitten in Argentinië. Ondertussen heb ik de foto's reeds gezien op de webblock, en ik moet zeggen ze zijn mooi en om te watertanden. Hier in Brugge gaat alles zijn gewone beloop. Reeds een zware periode achter de rug inzake werk en andere elementen, je weet wel. Ik heb reeds contact genomen met Rob & Pam in Vancouver. Zij zijn dus op de hoogte van onze komst en zullen hen aldaar kunnen bezoeken. Ik denk dat wij aldaar ook enkele nachten kunnen verblijven ,maar dat zien we dan wel. Ondertussen ben ik ook begonnen met de reis voor te bereiden inzake Vancouver & Vancouver Island. Zo dat was het dan voor vandaag. PS: Ik heb vandaag je boeken gaan afhalen in de "Menlinc". Ik zal ze je bezorgen in Canada. See you Guy's Phil

Tot: 0.08s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0407s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1017.2kb