heippa!


Advertisement
Published: March 26th 2007
Edit Blog Post

Cafe Yax-haCafe Yax-haCafe Yax-ha

kahvila ulkoapäin!
Hei taas!

Nyt on jo vähän enemmän tietoa rinkasta! Se on siis Guatemala cityssä tällä hetkellä. Ne vaan ei jostain syystä suostu lähettämään sitä tänne! Kummaa toimintaa. Niillä on siellä se reklamaatio lappu, mun osote täällä Floresissa, ja jopa kopiot mun lentolipuista. Kävin aamulla lentokentällä ja ne yrittää nyt sieltä sitten soittaa sinne Guatemala cityyn että ne lähettäisi iltakoneella sen rinkan. Illalla uudelleen kentälle katsomaan että onko se rinkka tullut! Pitää reklamoida Tacalle tästä kyllä.

Toissailtana oltiin ulkona. El tropico nimisessä paikassa tuossa rannalla! Pieni paikka ja hirveästi ihmisiä! Täällä on joka paikassa aseistetut vartijat. Jopa ruokakaupan ovella! Baarin ovella siis myös. Baarit menevät täällä kiinni jo klo.01.00, peruja sisällissodan jäljiltä. Täällä on edelleen tavallisia ihmisiä jotka kantaa aseita aina mukana. Mutta täällä Floresissa on kohtuullisen turvallista kyllä, kunhan vaan välttää niitä aseellisia ihmisiä. El tropicosta mentiin istuskelemaan Muelleen, eli siis meidän ranta baariin.

Eilen olin ensimmäistä kertaa ”kunnolla” töissä. Olin Annien kanssa Muellessa, opettelin tekemään liquadoja, semmosia mehuja siis, ja leipiä. Joka päivä oon käyny uimassa järvessä, siellä on tosi lämmintä vettä! Meillä on Muellessa uimapatja, joten siinä on kiva lojua ja ottaa aurinkoa järvessä!

Eipä tässä muuta tällä erää, pitäkää peukkuja että rinkka tulisi
mun huone!mun huone!mun huone!

Yksinkertanen mutta siisti! :) Oma kylppärikin löytyy.. Sänky näkyy peilistä..
iltakoneella! 




Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement

kahvila sisältä! (kuva 2)kahvila sisältä! (kuva 2)
kahvila sisältä! (kuva 2)

Pöydässä istuu Tanya ja Annie..


Tot: 0.067s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.04s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb