Hola!

Published: March 27th 2007

Buenas tardes!

Kävin hakemassa rinkan vihdoin ja viimein lentokentältä! Huippua saa omat vaatteet ja pesukamat! Ainoa vaan että pyyhe menee heti pesuun ku pieni lasipullo sen sisällä oli hajonnut.. Mutta onneks siinä oli se pyyhe ympärillä niin muut kamat säästy! Oli hiukkasen pölynen se rinkka mutta muuten ehjä.

Tänään on ollut aina rento päivä! Aamulla käytiin kaupassa ostamassa hirveet määrät tavaraa ravintolalle ja sitten mulla on ollu semmosia pieniä tehtäviä tässä. Uusien ruokalistojen tekoa yms. Kuulin tässä justiinsa että mulla on loppupäivä vapaata! Eli lähden kohta Muelleen ja järveen! Otan kameran mukaan sinne niin saa vähän kuvia sieltäkin. Se baari ei siis ole sen kauempana kun joku 400 metriä tästä kahvilasta. Ja huomenna on kuulema työntekijöiden vapaapäivä eli tää kahvila on kiinni! Mutta huomenna menen illaksi töihin baarille sitten. Tai en tiiä voiko sitä työnteoksi sanoa kun yleensä siellä on tosi hiljasta. Lähinnä vaan hengailua.

Eilen olin illalla taas Muellessa töissä, samalla siinä opiskelin Espanjaa kun ei ollut oikein tekemistä siellä. Yritettiin soittaa lentokentälle että tuliko rinkka iltakoneella mutta niinkun täällä on ilmeisesti tapana, kukaan ei vastannut puhelimeen! Ja sitten oli jo niin myöhä että Floresin kentällä ei luultavasti ollut enää ketään. Aamulla soitettiin sinne siis ja onneksi se oli tullut! Nyt siis lähden viettämään vapaata iltapäivää. Adios!

Tot: 0.089s; Tpl: 0.015s; cc: 11; qc: 45; dbt: 0.0431s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb